Vandaag lekker wisten toeren met men spidertje en ik dacht misschien wel leuk om een topic aan te maken voor foto's die je hebt gemaakt met het toeren of op een helen mooie plek (wel met je alfa natuurlijk op de foto)
Met een leuke uit leg over de plek of waar en wanneer je de foto hebt gemaakt, dus hier een klein verhaaltje bij mijn foto's
Vandaag(20/2/2010) naar dat ik was wisten kijken voor leuke schoenen in Roosendaal en daar wat alfa's gespot te hebben ben ik terug naar huis gegaan, maar thuis was het ook niks want ik wist niet wat te doen.
Toen maar lekker men auto gewassen en dacht daar naar laat me eens een stukje gaan rijden dus foto camera mee en vol tanken en rijden maar bestemming was er niet gewoon op gevoel buiten af van klein dorpje naar klein dorpje.
(heb zelfs een stuk gereden waar men telefoon geen bereik meer had dus egt in de middel of no where tussen de koeien en schapen. Was op eens de pad kwijt en ik kon keren maar ik dacht nee dat doen we niet gewoon op het gemakie
verder rijden kom ik op een T splitsing ik kon rechts of links en iets zij me je moet links af voor een paar mooie shots dus ik links en toen kwam ik op een helen mooie plek

Naar een paar shots te hebben gemaakt ik weer op weg zag ik naar een paar km een paar huisjes aan het water waar een man naar me zwaaide dus ik zwaaide terug,
zie ik op eens een hele mooie spot aan het water ik eerst op verkenning of ik men auto niet zou vast rijden en het ging wel dus ik of de road en toen weer een paar mooie shots gemaakt

Naar wat te hebben gedronken daar ik weer verder naar een mooie leuke slinger weg kwam ik weer op bekent gebiedt ik keek toen op men telefoon hoe laat het was iets voor 5.
Ik was gewoon al meer dan 3 uur a 4 uur weg geweest dus ik weer naar huis op de terug weg kon ik het niet laten en toen nog maar een pic genomen

Ik wist niet dat het zoo mooie was vlak bij mij in de buurt (ik heb meer foto's gemaakt maar kon ze niet meer uploaden op men pagina

Ik hoop dat jullie het de moeite waard vinden en misschien jullie leuke/mooi verhalen en foto's posten
Mvg Ludo