Alles behalve dit en af en toe het 156/159 forum. En sporadisch het saabforum....Welk forum laat je aan je voorbij gaan?
Dat is nu precies het punt dat het allemaal onlogisch maakt. Ik ben lid van de SCARB omdat ze leuke evenementen hebben waar je over het algemeen met elke Alfa aan mee kan doen. Dat is net zoiets als je gezamenlijk inschrijven. Kleine clubs worden in het algemeen gevormd omdat ze model speciefiek zijn en een bepaalde interesse willen onderstrepen, ZONDER je in het grotere en anonieme geheel te storten.Nou, samen gaan we niet, wél schrijven we ons gezamelijk in op bepaalde meetings. Een significant verschil. Wat betreft de meerwaarde: als je je met een grote groep inschrijft kan dat zeker voordelen met zich meebrengen daar waar kleine clubs die met kleine aantallen komen vaker worden ondergeschoven.
Nogmaals, het betreft een samenwerkingsverband wat enkel en alleen betrekking heeft tot het gezamelijk inschrijven op grotere meetings. Geen forum o.i.d. De meewerkende clubs zijn zelfstandige clubs die ook zelfstandig blijven. Er valt dus niks bij te houden.Blijf zeer actief op het SCARB en zeker op het Alfetta GT forum.
Inderdaad en dat blijft dus ook zo.Kleine clubs worden in het algemeen gevormd omdat ze model speciefiek zijn en een bepaalde interesse willen onderstrepen, ZONDER je in het grotere en anonieme geheel te storten.
@Harold, ik snap je redenatie maar dat is ook echt één van de weinige evenementen waar dit betrekking op heeft. Helaas wordt het dit jaar niets met Viva/Concorso.....Ik zal een voorbeeld noemen.
Bij het voormallige viva italia.. hadden ze een 100+ regel..
clubs die meer als 100 auto's aanmelden krijgen meer korting en mogelijkheden tot vrij rijden. Dan clubs die bv 25 auto's inschrijven.
Dan komt een dergelijke samenwerking goed van pas.
Grappig dit soort opmerkingen. Bevestigd meteen hoeveel je je er in verdiept voordat je een mening geeft. Alfacuore heeft geen forum en je kan ook geen lid worden.Dit laat ik ook maar aan mij voorbij gaan en met 2 forums heb ik het al druk genoeg.