Vreemd, ik denk dat dat erg verwarrend wordt, niets ten nadele van waar je je bij aansluit, maar gewoon verwarrend..De VARLN doet zelf mee, net als een SCARB register. Die redenering gaat dus niet op.
Vreemd, ik denk dat dat erg verwarrend wordt, niets ten nadele van waar je je bij aansluit, maar gewoon verwarrend..De VARLN doet zelf mee, net als een SCARB register. Die redenering gaat dus niet op.
Dat lijkt mij ook!Maar blijft de vraag wat hier het nut van is? Allemaal verschillende typen samen brengen onder 1 club ................ Kortom, begrijp deelname van de VARLN niet helemaal. Kan me niet voorstellen dat de evenementen van de SCARB een reden zijn om je heil bij een overkoepelende organissatie te voegen. De tijd dat alles steeds groter moet hebben we dacht ik wel gehad.
Lijkt me trouwens ook niet handig als een register onder meerdere paraplu's valt.
Natuurlijk wel, maar dat neemt niet weg dat de associatie met Daihatsu zich net zo hard opdringt. Waarschijnlijk doordat het Sportivo er niet achter staat.Ook nog nooit gehoord van "Cuore" Sportivo ???
Laten we hopen van niet. Het lijkt me dat alle clubs evenveel bestaansrecht hebben.Idd, de naam had beter gekund en nee, ik heb zo gauw geen suggesties.
Het idee achter de overkoepeling is goed![]()
Toch bekruipt me nu het gevoel dat dit topic wederom gebruikt gaat worden om te stoken tussen clubs.
Ik zie ook de SCARB evenementen in de evenementenkalender van AlfaCuore genoemd worden...Is dat een eenzijdige actie, of schuilt hier meer samenwerking achter? die werden wel vaker vernoemd, samenwerking is iets wat in het verleden ook al voorkwam
Ik vind 't overigens een prima initiatief om gezamelijk evenementen te organiseren!! Hoeste meer zielen, hoeste meer vreugd!!
Maar verder vind ik 1 abonnement genoeg, en ook een of twee fora kosten me al genoeg tijd.het is geen forum en je kan dus ook niet lid worden, dat doe je bij je eigen cluppie, gouden greep als je het mij vraagt
Nou, samen gaan we niet, wél schrijven we ons gezamelijk in op bepaalde meetings. Een significant verschil. Wat betreft de meerwaarde: als je je met een grote groep inschrijft kan dat zeker voordelen met zich meebrengen daar waar kleine clubs die met kleine aantallen komen vaker worden ondergeschoven.Ik heb het al druk genoeg met alles bijhouden van alfaspeed en het alfetta-gt forum. Het alfaforum.nl laat ik dan ook aan mij voorbij gaan. De meerwaarde van het samenwerken zie ik nog niet zo snel...
Dan zeg ik:Nou, samen gaan we niet, wél schrijven we ons gezamelijk in op bepaalde meetings. Een significant verschil. Wat betreft de meerwaarde: als je je met een grote groep inschrijft kan dat zeker voordelen met zich meebrengen daar waar kleine clubs die met kleine aantallen komen vaker worden ondergeschoven.Ik heb het al druk genoeg met alles bijhouden van alfaspeed en het alfetta-gt forum. Het alfaforum.nl laat ik dan ook aan mij voorbij gaan. De meerwaarde van het samenwerken zie ik nog niet zo snel...