ik had dat ook met mijn 75 V6 maar dat lag toen aan de BDP sensor.
mvg,
jesper75
Met BDP , bedoel je bovenste dode punt sensor denk ikik had dat ook met mijn 75 V6 maar dat lag toen aan de BDP sensor.
mvg,
jesper75
Aan bakzijde bij vliegwielplek aan bestuurderskant vindt je deze op de motor. (dat is van onderaf gezien op de brug)
DAN NU HET VERVOLGmijn alfa 33 1.4 IE slaat af wanneer die warm (bedrijfs temperatuur) is , en is niet eerder weer aan t lopen te krijgen dan na een hele lange , soms hele nacht ,afkoel periode
iemand een idee waar ik dat zou moeten zoekenben nml niet zo bekend met alfa ,is mijn eerste
Buiten dat moet er dan ook iets mis zijn met de carterventilatie?.Lijkt me niet dat de oliedop blijft zitten als er zoveel overdruk is als er gesuggereerd word![]()
Is niet meer dan een dop die met een rubberen O-ring op zijn plek blijft.
Die zou er dan onder het rijden vanaf moeten schieten.
Groetjes,
Marc
Buiten dat moet er dan ook iets mis zijn met de carterventilatie?.Lijkt me niet dat de oliedop blijft zitten als er zoveel overdruk is als er gesuggereerd word![]()
Is niet meer dan een dop die met een rubberen O-ring op zijn plek blijft.
Die zou er dan onder het rijden vanaf moeten schieten.
Groetjes,
Marc
Dan staat je gasklep dicht en of je stationairregeling als je die hebt..Als de auto warm (bedrijfstemp)is slaat hij af en wil niet starten ,
Maar als ik nu de olievuldop eraf haal , dan start de auto weer zonder problemen en blijft lopen
bvd Marco