Hoi ik ben zojuist bij
Autobedrijf Imola op Hoorn 80 geweest.

Alfavriend Bert hielp mij, Ik had hem vantevoren al verteld dat ik inlichtingen had ingewonnen op diverse Alfa fora van wat het zou kunnen zijn.
Hij zette de Alfa op de brug en het bleek reuze mee te vallen, en giardinetta had gelijk, de bout die de achterste dwarsarm verbind met het rechterachterwiel die was licht verbogen, Bert pakte een stootijzer en duwde het wiel weer recht. De nokken op de Alubrug waren nog volledig intact gelukkig. Ik heb direct een ronde onder de auto gemaakt en gekeken of er zaken waren die aandacht verdienden maar alles zag er nog prima uit. De uitlaat was nog goed, alle ophanging goed, ik was verrast door het droge uiterlijk van de onderkant van de auto en specifiek de carterpan, de bout vertoonde een licht zweetplekje zoals het hoort, de radiator is perfect in orde alle rubbers zitten overal op hun plek. Dit was voor het eerst sinds het jaar dat we de auto hebben dat ik mijn rondje onder de auto kon maken, dat is een goed teken en heb met deze auto geen kat in de zak gekocht.
Gelijk ook een afspraak gemaakt voor een APK, een beurtje en vervanging van de bout die de dwarsarm verbind met de brug en de busjes die in die zwarte korte gebogen stang (waarvan ik even de naam niet weet (achter de dwarsarmen)) zit want bij hobbeltjes in het wegdek klappert dat een beetje tijdens het rijden.
Gelukkig is voorlopig het probleem van het scheefstaande wiel verholpen want de Alfa reed weer als een zonnetje, de ingreep was kostenloos. Bert noemde het service en ik ben erg verguld met de accurate manier van werken binnen dit uitstekende autobedrijf. Want gisteren bellen en nu al terecht kunnen om vervolgens binnen een kwartiertje an route te kunnen vind ik klasse.
Gelijk gevraagd of het al aantrekt binnen de autobranche, dit blijkt met de verkoop van auto's nog steeds wat slapjes te zijn, gelukkig voor Autobedrijf Imola in Hoorn gaat het onderhouden van auto’s gewoon door, dus daar halen zij het leeuwendeel van hun inkomsten vandaan.
Goed wij kunnen weer rijden en hebben eind deze maand de afspraak met Imola, ik wil iedereen hier bedanken voor de suggesties wat de schade zou kunnen inhouden want ook met deze hulp ben ik erg blij.