rovako

kent men mij nog?

do jan 07, 2010 11:47

hallo auto liefhebbers.

het is al weer enige tijd geleden dat ik hiet actief ben geweest. :oops:
maar door alle drukte niet van gekomen.
zoals sommige van jullie weten heb ik een autobeklederij.
en ben nu weer eens met een mooie lancia aurelia b20 bezig en een alfa romeo touring .
ik heb een groot probleem de aurelia namelijk er zit een verkeerd interieur in.
ik ben dan ook haastig op zoek naar een links interieur zit nu dus een rechts gestuurd interieur in.
hoop dat iemand nog wat weet.
ondanks dat ze al zeldzaam zijn.

groet ronald

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: kent men mij nog?

do jan 07, 2010 13:00

lancia spullen (zeker voor een dergelijk zeldzaam geval) lijkt mij niet iets voor op een alfa forum... :wink: succes met de speurtocht...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

rovako

Re: RE: kent men mij nog?

do jan 07, 2010 13:30

lancia spullen (zeker voor een dergelijk zeldzaam geval) lijkt mij niet iets voor op een alfa forum... :wink: succes met de speurtocht...
weet je dan een site die veel over lancia's heeft.
ik kan het niet vinden.
:wink:

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do jan 07, 2010 14:57

Of toch wel thuis op het Alfa forum???? Probeer Theo Jansen in Knegsel eens, die heeft een leuk paradijsje met oude Lancia's, waronder een Aurelia B10 en B20.

www.jancia.eu

En als je toch in de buurt bent, kom even bij mij langs, mijn stalling ligt op 10km daarvan.
Laatst gewijzigd door Sergio op do jan 07, 2010 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

rovako

do jan 07, 2010 15:38

Of toch wel thuis op het Alfa forum???? Probeer Theo Jansen in Knegsel eens, die heeft een leuk paradijsje met oude Lancia's, waronder een Aurelia B10 en B20.

www.jancia.eu.

En als je toch in de buurt bent, kom even bij mij langs, mijn stalling ligt op 10km daarvan.
bedankt voor de gegevens alleen werkt het bij mij niet?

ronald

rovako

do jan 07, 2010 15:38

www.jancia.eu.

bedankt voor de gegevens alleen werkt het bij mij niet?

ronald

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do jan 07, 2010 15:45

De punt achter de link wordt meegenomen, zie ik, nu klopt de link in mijn posting.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

rovako

do jan 07, 2010 16:05

De punt achter de link wordt meegenomen, zie ik, nu klopt de link in mijn posting.
thanks heb een mailtje gestuurd.
maar men wat een wagen park heeft deze meneer :shock:

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do jan 07, 2010 20:18

Zoek je een voorbeeld, of heb je het interieur helemaal nodig? Vriend van me heeft een Aurelia B20, en woont bij jou in de buurt.

rovako

vr jan 08, 2010 09:25

Zoek je een voorbeeld, of heb je het interieur helemaal nodig? Vriend van me heeft een Aurelia B20, en woont bij jou in de buurt.
ik heb hier een interieur van de aurelia maar het is een rechtsgestuurd interieur?
en de auto is links gestuurd.
dus de stoelen kloppen niet,aangezien er in de aurelia een smalle en brede stoel staan.
oftewel ze zijn nu spiegelbeeld.

zoek dus stoelen voor een links gestuurde.
:wink:

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

zo jan 10, 2010 20:08

Nee, de stoelen verkoopt ie niet :lol:
Auto is een mooie ongerestaureerde B20.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 11, 2010 22:19

Ronald, je moet even contact zoeken met Hans Jungblut in Maastricht. ik heb zo een twee drie geen gegevens bij de hand van hem, maar hij is Googlebaar.
Hans is de eminence grise van de B20 Aurelisten. Hij weet alles. Echt alles. Doe hem een mail en het komt goed. Doe hem de groeten van Rik Zuurbier die hard gewerkt heeft aan zijn groene Giulia 1300TI, en wellicht tref ik hem op het MECC volgend weekend.
succes

het zou mij niets verbazen als de linksgestuurde B20 een rechts interieur hadden, aangezien het gros af fabriek, ook voor de linksgestuurde landen, rechtsgestuurd afgeleverd werden...Met name als het een vroege serie is zou het me niets verbazen.
Fantastisch fraaie wagens in ieder geval. Mooie asbak he?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 11, 2010 22:24

en anders bel je michiel bakker van bakker taxaties in bussum. Heeft er ook een en is ook een fountain of knowledge aangaande B20's. Heeft er ook een. En valt ook te googelen. Maar die zal je wel naar Hans verwijzen.

als je jungblut belt, gewoon melden dat je voor B20 info belt. Komt ie wel aan de lijn.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

rovako

di jan 12, 2010 09:54

bedankt voor de gegevens.
ga ze gelijk berichten :lol:

Terug naar “Het Forum Café”