Na 8 jaar SCARBlidmaatschap en al jaren meelezen op het forum zal ik mij hier even voorstellen.
Ik ben Jeroen 27 jaar oud en kom uit Appingedam.
Ik ga het komende jaar trouwen met m'n lieve vriendin Annet en we hebben samen een anderhalf jaar oude zoon Damian Romeo.
Ik vaar als schipper op een binnenvaart-koppelverband,en ben vaak tijdens de ons o zo geliefde evenementen helaas niet vrij.
Mijn alfa-liefde begon echt nadat ik op 17 jarige leeftijd mijn moeder in een 33 red praatte,
deze werd opgevolgd door een 164,155 en een 145.
Na m'n rijbewijs gehaald te hebben heb ik eerst een paar maanden in een toyota starlet gereden,zodat ik niet direct een italiaanse schone af zou schrijven

In 2001 kwam mijn 155 2.0 en 2 jaar later kwam mijn huidige 156 2.5 die nieuw is geleverd door madeno en daar de gebruikelijke metamorfose onderging en nu 222.4 pk levert.
De teller staat nu op 230.000 km en ze heeft nog nooit een steek laten vallen.
Zij gaat dus ook nooit meer weg en we hopen dat ze bij ons de klassieker status bereikt.
Sinds vorig jaar hebben we ook een 146TI omdat we er een 2e auto bij moesten hebben ,en naast de 2.5 vooldeed een 1.4je natuurlijk ook niet.
Ik heb 2 foto's bij gevoegd die ik van ons heb gevonden,ik hoop dat dat gelukt is want het is de eerste keer dat ik dat doe.
alfagroet
Jeroen