Ik denk dat het Opale Stallizzato (AR545) is . En inderdaad : De 2.5 V6en hebben vijfgaats , alsook de 2.4 TD .Wat voor kleur is dit? Erg gaaf, zeker met die wielen! En is dit nu een 6 cilinder? (5 gaats wielen)
Greetz,
Bas
Ben een beetje in de war, de mijne is de 65 ipv 64. Wat een waanzinnig mooie 90 is ditRon wordt zenuwachtig.....
![]()
Je wachten wordt beloond Ron! Afgelopen week was de Soesterweg een no go Poolzone - De SW dienstfiets moest een aanloop van 800 meter nemen om daar te komen en no way dat ik dat op aflopende klinkers ging doen met de oprijwagen..... ondergetekende zal meer coool novantaspul gaan neerzetten komende tijd!
Dank ja voor de info. Vind dit echt een waanzinnige kleur voor de 90!Ik denk dat het Opale Stallizzato (AR545) is . En inderdaad : De 2.5 V6en hebben vijfgaats , alsook de 2.4 TD .Wat voor kleur is dit? Erg gaaf, zeker met die wielen! En is dit nu een 6 cilinder? (5 gaats wielen)
Greetz,
Bas
En de APK is weer gehaald! Nu geldig tot 2 april 2011!blijven er dan toch slechts 14 over, want de apk op de mijne verloopt eind januariIk hoop op korte termijn APK nummer 15 te realiseren.Ben nog steeds wel benieuwd naar de foto. Heb 16" AZEV klaarliggen, wil deze velgen ook een even zien......
gr Ron