http://www.youtube.com/watch?v=ksJ1-NzK ... =topvideos
" met of zonder trekhaak meneer?"
Helemaal mee eens.Inderdaad beetje trieste actie, hadden ze niet met wat meer geduld een beter oplossing kunnen bedenken?
Inderdaad beetje trieste actie, hadden ze niet met wat meer geduld een beter oplossing kunnen bedenken?
Wachten is op het bericht dat een wcpottenhandelaar op de A7 nogal slingerde en het te lang duurde om hem stil te zetten... met slechts 7 schoten was het gevaar geweken...Wat eten jullie met kerst? Tofu ofzo?![]()
Ga maar eens in een slachthuis kijken, dan eet je daarna alleen nog maar sla.
Vlees groeit niet in de Albert Heijn, echt waar!
Het had natuurlijk best anders gekund, da's een feit.
Maar om er nou zo'n drama van te maken.....
Ga dan ook achter jagers aan die in deze tijd de hazenpeper cq wildschotel voor u bij elkaar knallen.
Patrick.
Heb er eens een vakantiebaantje gehad en de dode beesten smaken me nog steeds prima hoorGa maar eens in een slachthuis kijken, dan eet je daarna alleen nog maar sla.
Heb je nog goede voornemens voor 2010? Ik zou de oogkleppen wat breder laten zetten. Leer kijken uit diverse invalshoeken.Wachten is op het bericht dat een wcpottenhandelaar op de A7 nogal slingerde en het te lang duurde om hem stil te zetten... met slechts 7 schoten was het gevaar geweken...Wat eten jullie met kerst? Tofu ofzo?![]()
Ga dan ook achter jagers aan die in deze tijd de hazenpeper cq wildschotel voor u bij elkaar knallen.
Patrick.
Kom, kom je wilt toch niet dood gevonden worden onder een wc bril met kerst??
Patrick er zijn altijd meerdere invalshoeken, en zeker in deze tijd kun je begrip tonen voor meerdere mogelijkheden.
Ik vind het heeeeel spijtig dat dit gebeurt, vind het belangrijk dat het onder de aandacht komt om het zo hopelijk te voorkomen in de toekomst, maar ik vind kort door de bocht om het goed te praten met de vraag naar mijn kerstrecept...
Fijne kerst vent, rudolph is inmiddels vervangen door idd vervangend vervoer.... en vergeet niet de moraal: iedereen en alles is vervangbaar in deze maatschappij!
Ik begrijp je redenering wel, maar ik ben het er niet mee eens. Je kunt je beter over kleine misstanden druk maken dan helemaal nergens over. Er is tenslotte altijd wel iets nóg ergers te verzinnen.Heb je nog goede voornemens voor 2010? Ik zou de oogkleppen wat breder laten zetten. Leer kijken uit diverse invalshoeken.Wachten is op het bericht dat een wcpottenhandelaar op de A7 nogal slingerde en het te lang duurde om hem stil te zetten... met slechts 7 schoten was het gevaar geweken...Wat eten jullie met kerst? Tofu ofzo?![]()
Patrick.
Patrick er zijn altijd meerdere invalshoeken, en zeker in deze tijd kun je begrip tonen voor meerdere mogelijkheden.
Ik vind het heeeeel spijtig dat dit gebeurt, vind het belangrijk dat het onder de aandacht komt om het zo hopelijk te voorkomen in de toekomst, maar ik vind kort door de bocht om het goed te praten met de vraag naar mijn kerstrecept...
Fijne kerst vent, rudolph is inmiddels vervangen door idd vervangend vervoer.... en vergeet niet de moraal: iedereen en alles is vervangbaar in deze maatschappij!
Natuurlijk is het belachelijk om te zien hoe de Politie omgaat met dit soort gebeurtenissen. Het had anders gemoeten, feit!
Kijk als je door Nederland rijdt in deze maanden eens in polder / heide / bos gebieden. Overal zie je op dit moment van
die omhooggevallen wannabee-chique figuren met hun volgevreten jachthond, Wehkamp jachtgeweer én echt jagershoedje
met de lease-Range Rover in het gras staan, klaar om in groepen van gelijkgestemden een smakelijke collectie reeën, hazen, fazanten
en andersinds uit hun holen te jagen en af te knallen teneinde het echte mannelijke oergevoel te beleven.
Daar lees ik niets over in je posting. Is dat minder erg? Ik denk van niet.
In dat kader bezien kan ik je uitspraak over die wc-potten-handelaar ook niet helemaal plaatsen.
Dat je dit voorval onder de aandacht wil brengen is prijzenswaardig, absoluut. Maar doe dat dan wat breder. (meerdere invalshoeken...?)
Desalnietemin wens ik jou ook hele fijne feestdagen en een sprankelend 2010 toe.![]()
Patrick.
jagen gaat zo makkelijk niet meer hoor.Heb je nog goede voornemens voor 2010? Ik zou de oogkleppen wat breder laten zetten. Leer kijken uit diverse invalshoeken.Wachten is op het bericht dat een wcpottenhandelaar op de A7 nogal slingerde en het te lang duurde om hem stil te zetten... met slechts 7 schoten was het gevaar geweken...Wat eten jullie met kerst? Tofu ofzo?![]()
Patrick.
Natuurlijk is het belachelijk om te zien hoe de Politie omgaat met dit soort gebeurtenissen. Het had anders gemoeten, feit!
Kijk als je door Nederland rijdt in deze maanden eens in polder / heide / bos gebieden. Overal zie je op dit moment van
die omhooggevallen wannabee-chique figuren met hun volgevreten jachthond, Wehkamp jachtgeweer én echt jagershoedje
met de lease-Range Rover in het gras staan, klaar om in groepen van gelijkgestemden een smakelijke collectie reeën, hazen, fazanten
en andersinds uit hun holen te jagen en af te knallen teneinde het echte mannelijke oergevoel te beleven.
Daar lees ik niets over in je posting. Is dat minder erg? Ik denk van niet.
In dat kader bezien kan ik je uitspraak over die wc-potten-handelaar ook niet helemaal plaatsen.
Dat je dit voorval onder de aandacht wil brengen is prijzenswaardig, absoluut. Maar doe dat dan wat breder. (meerdere invalshoeken...?)
Desalnietemin wens ik jou ook hele fijne feestdagen en een sprankelend 2010 toe.![]()
Patrick.
Hoeveel verkkeersdoden mag het kosten..?Inderdaad beetje trieste actie, hadden ze niet met wat meer geduld een beter oplossing kunnen bedenken?