Dus heb ik deze 200km landinwaarts gereden:

Sommige kennen deze wel, de ex van Egbertone ^^ MINE! Deze is voor de winter naar te kijken

Het enige dat rest is de pekel wegjagen

Dan kan hij op zoek naar een mooie belastingvrije trans-axleGefeliciteerd! Egbertone zal wel blij zijn nu.
Quick save!Dan kan hij op zoek naar een mooie belastingvrije trans-axleGefeliciteerd! Egbertone zal wel blij zijn nu.
't zal aan de leeftijd liggen... maar wat bedoel je met Quick saveQuick save!Dan kan hij op zoek naar een mooie belastingvrije trans-axleGefeliciteerd! Egbertone zal wel blij zijn nu.
Quick save -- snelle redding: De reactie van GT 75 V6 is op te vatten op n zwaar negatieve manier, namelijk dat jij blij bent van een 75 wrak af te zijn. Dus minder ellende.'t zal aan de leeftijd liggen... maar wat bedoel je met Quick saveQuick save!Dan kan hij op zoek naar een mooie belastingvrije trans-axle![]()
![]()
Het gaat inderdaad denk ik een belastingvrije "Trans axie" worden. Dat lijkt me nu de beste optie!
Gister nog twee Spiders geprobeerd, maar dat viel een beetje tegen
O nee hoor, ik bedoelde meer dat hij wel blij zal zijn dat hij de auto eindelijk verkocht heeft na er zo'n lange tijd mee hebben te moeten leuren.Quick save -- snelle redding: De reactie van GT 75 V6 is op te vatten op n zwaar negatieve manier, namelijk dat jij blij bent van een 75 wrak af te zijn. Dus minder ellende.![]()
De reactie van Stefan corrigeert dat naar het feit dat jij iets anders wilde en niet dat je van een wrak afwou.
Dat had ik doorO nee hoor, ik bedoelde meer dat hij wel blij zal zijn dat hij de auto eindelijk verkocht heeft na er zo'n lange tijd mee hebben te moeten leuren.Quick save -- snelle redding: De reactie van GT 75 V6 is op te vatten op n zwaar negatieve manier, namelijk dat jij blij bent van een 75 wrak af te zijn. Dus minder ellende.![]()
De reactie van Stefan corrigeert dat naar het feit dat jij iets anders wilde en niet dat je van een wrak afwou.