Ho ho, ik ben zeker geen fatsoensrakkert.Een filantroop alla fatsoensrakker Don Bubbles moet hier nog geboren worden. Tot die tijd doe ik mijn uiterste best het mondaine Amsterdam Oud Zuid op een "Vogelaar wijk" te laten lijken door zo veel mogenlijk voor de deur aan m'n bella's te klussen. Ik ben ongelofelijk onfatsoenlijk in de weer geweest met ophangingen, uitlaten en meer van dat soort klussen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Gewoon netjes werken en je rotzooi opruimen. (Heeft Don overignes de spulletjes voor!) Nooit een onvoltogen woord hier, niet van buren en niet van de politie. Sterker nog, men vindt het wel geestig.

Hier in Nijmegen in de wijk Wolfskuil, zie je regelmatig auto's op oprijbokken, gewoon op straat waar naar hartelust
wordt gesloopt en gesleuteld. Daar baseer ik mijn uitspraken op.
Motorblokken en bumpers gewoon in de voortuin geflikkerd (naast het niet teruggebrachte winkelkarretje).
Het ziet er niet uit!
Een accuutje, bandje wisselen of iets anders kleins kan m.i. natuurlijk.
Ook ben ik geen filantroop. "Als je niet kunt delen kun je nooit vermenigvuldigen" is een volzin waar ik me een beetje aan
probeer te houden. De een helpt de ander een keer en vise versa. Daar is toch niks geks aan?
Ik meen dat ons forum daar ook een onderdeel in is. Als er eens wat gefixt moet worden kun je hier
wel gratis uitleg krijgen, maar zodra er binnen gesleuteld moet worden gaat dat hier dus niet op? Vreemd......
De Block, mocht je hier in de buurt zijn dan ben je gewoon van harte welkom hoor.

Patrick.