Aan ons de taak om dit moois te redden.

Tegen redelijke prijzen, welteverstaan.De vraag is of hij er daadwerkelijk afstand van wil doen, gezien de ervaringen van Alfaromeo4ever, die hij in het andere topic gepost heeft.
Tegen redelijke prijzen, welteverstaan.De vraag is of hij er daadwerkelijk afstand van wil doen, gezien de ervaringen van Alfaromeo4ever, die hij in het andere topic gepost heeft.
Als er zo'n idio.....eeehhh...koper bij mij aan belt mag 'ie 'm direct meenemen. En dan ga ik direct een andere 156 GTA zoeken én een 75 2.5 V6. én een 155 Q4.Tegen redelijke prijzen, welteverstaan.De vraag is of hij er daadwerkelijk afstand van wil doen, gezien de ervaringen van Alfaromeo4ever, die hij in het andere topic gepost heeft.
Voor "de juiste prijs" doe ik ook afstand van mijn GTA....tegen een (voor de koper) redelijke prijs niet.[/quot]
niet eens als de redelijkheid van de koper (ver) boven jouw juiste prijs is??
Kan deze man niet op Google vinden.Het moet trouwens zijn "Red deze Alfa's." Slordig.
Maar wel zonde die Alfa's. Bj Visser in Heiloo staan er ook een paar buiten te verpieteren.
Woonde daar vroeger om de hoek, terwijl m'n vriendjes belletje aan het trekken waren liep ik alleen maar alfa's te kwijlen haha.Stef Visser race preparation bedoeld hij denk ik.
Nijverheidsweg 8 Heilo