En evt die van de elektrischeraamschakelaars?
Betreft 33 type3
(ja ik heb een 33 gekocht)

YEA!! rock 'n roll.(ja ik heb een 33 gekocht)![]()
Dus het verwarmingspaneel moet er wel helemaal uit? zoja.. hoe moet dát danIn het verwarmingspaneel zitten kleine lampjes. Aan de achterkant kan je die door de houders een kwart slag te draaien loshalen. Je komt er wel moeilijk bij en een tangetje met een smalle bek is heel handig.
De raamschakelaars hebben geen losse lampjes, dat zou dan solderen worden maar dat heb ik nooit geprobeerd.
Ik heb misschien wel nog schakelaars liggen, mocht je willen vervangen.
Kijk, licht in de duisternis!Ja, dat had ik wel even gecontroleerd ja![]()
Ondertussen heb ik 1 van de 3(?) lampjes vervangen
*ik kon namelijk maar 2 lampjes zien zitten met een make-up spiegeltje van mn vriendin![]()
Die van de middelste knop is vervangen. en het hele paneel is nu redelijk verlicht, dus ik laat het er maar bij zo![]()
Ben er trouwens niet achter gekomen hoe ik het paneel nou moest kantelen...
Ik heb een pijpsleutel doormidden gezaagd en die kon precies mooi over het lampjes heen.. zo kreeg ik hem er naar een half uur pielen uit..
Wat mij betreft opgelost dus
Heb ik ergens genoemd dat er 3 lampjes zijn? Niet toch?nou, ik las je eerste post net nog eens.
Hoe kom ik erbij dat er 3 lampjes zouden zitten?
Ik heb er 2 zien zitten, maar toch bedankt voor je aanbod
Ja daarom, ik heb ook geen idee hoe ik bij 3 kom.. Zelf verzonnen denk ikHeb ik ergens genoemd dat er 3 lampjes zijn? Niet toch?nou, ik las je eerste post net nog eens.
Hoe kom ik erbij dat er 3 lampjes zouden zitten?
Ik heb er 2 zien zitten, maar toch bedankt voor je aanbodVolgens mij zijn er nl twee.....