Nou Freek-Willem, kom d'r maar in.......bij mij! echt waarWeet iemand waar je die brillen kan kopen?

Patrick.
Nou Freek-Willem, kom d'r maar in.......bij mij! echt waarWeet iemand waar je die brillen kan kopen?
Waanzinnig leuke foto. Weet je ook welke kleur de auto heeft en de striping? Wit met rood?Ik kwam vandaag een foto tegen van de eerste eigenaar van mijn auto.
[/img=
Nee ,dat weet ik niet.Ik weet wel dat de mijne blauw met wit gaat worden met dezelfde striping maar dan in het italiaans.Waanzinnig leuke foto. Weet je ook welke kleur de auto heeft en de striping? Wit met rood?Ik kwam vandaag een foto tegen van de eerste eigenaar van mijn auto.
[/img=
Koen
Kijk wel uit, mocht het zo zijn (dat wens je natuurlijk niemand met zo'n fraaie Sud) dat je een aanrijding krijgt, en Politie erbij, heb je wel een heel groot probleem...Over kentekenplaten gesproken!
Hoelang zal het duren voor ze je hier mee pakken.![]()
Zo gaat ie volgend jaar wel mee naar Italie!
Neem ik extra gewone blauwe mee en als dat nog niet goed is tover ik de gele te voorschijn!
[/img]
Heb je een groter probleem dan een bekeuring voor € 90 dan? Of heb je ook een probleem met je verzekering als je een niet officieel kenteken hebt?Kijk wel uit, mocht het zo zijn (dat wens je natuurlijk niemand met zo'n fraaie Sud) dat je een aanrijding krijgt, en Politie erbij, heb je wel een heel groot probleem...
Alternatief: zet op een show gewoon echte Italiaanse platen erop en rijd met nederlandse platen.