Weet ik maar voor het geval de 156 er komtSorrie, H7 heb ik niet!![]()
Zou idd ook een optie zijn. Maar zit H7 ook in 916 gtv?

Weet ik maar voor het geval de 156 er komtSorrie, H7 heb ik niet!![]()
Ik zou het niet weten, hebben die niet van die lenzen?Weet ik maar voor het geval de 156 er komtSorrie, H7 heb ik niet!![]()
Zou idd ook een optie zijn. Maar zit H7 ook in 916 gtv?
Ergernis die ook in deze categorie valt is de verblinding die SUV's veroorzaken. Wat heb ik daar een hekel aan. Ook al hebben ze geen xenon dan schijnen 8 van de 10 SUV's je nog recht in de ogen...Kan daar ook niet wat aan gedaan worden? SUV-Verblindingstax of zoiets..?![]()
En de ik-ben-stoer-want-ik-heb-verstralers-op-mijn-auto-tax. Loopt de overheid ook op binnen!!Ergernis die ook in deze categorie valt is de verblinding die SUV's veroorzaken. Wat heb ik daar een hekel aan. Ook al hebben ze geen xenon dan schijnen 8 van de 10 SUV's je nog recht in de ogen...Kan daar ook niet wat aan gedaan worden? SUV-Verblindingstax of zoiets..?![]()
![]()
Totaly agree
Daar wordt je gemiddeld genomen wel voor bekeurd. Er staat dacht ik een bedrag voor van 175 Euro.En de ik-ben-stoer-want-ik-heb-verstralers-op-mijn-auto-tax. Loopt de overheid ook op binnen!!Ergernis die ook in deze categorie valt is de verblinding die SUV's veroorzaken. Wat heb ik daar een hekel aan. Ook al hebben ze geen xenon dan schijnen 8 van de 10 SUV's je nog recht in de ogen...Kan daar ook niet wat aan gedaan worden? SUV-Verblindingstax of zoiets..?![]()
![]()
Totaly agree