siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

speakers in deuren maken en beschermen?

wo sep 23, 2009 16:16

Ik wil toch speakers in mijn deuren van de Berlina maken, maar aangezien ze vochtig worden op die plek, ben ik op zoek naar een soort schalen van kunstof.

Ik heb dit ooit gezien. Zijn een soort schalen die je in je deur doet, en dan de speaker erin. Zo is je speaker aan de achterkant ook mooi afgesloten van vocht en viezigheid.

Helaas kan ik niet vinden waar ik dit kan kopen. Iemand enig idee of een ander idee? Auto speakers hebben voorzover ik weet niet zo een HEEL grote klankkast nodig...

Grtz en alvast bedankt!

Sieger.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: speakers in deuren maken en beschermen?

wo sep 23, 2009 16:21

It's not easy, being green (kermit)

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 23, 2009 16:29

LOL @ doosje!

Das idd eigenlijk ook een goed idee :lol: :lol: :lol:

*sieger gaat binnekort naar de blokker :twisted:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo sep 23, 2009 16:33

:-$ Tupperware-Berlina? 8-[ :shock:

Een kennis van me is Blokker-filiaalleider hier in Venlo, zal ik hem om 2 stickers vragen, kun je die bij de rest plakken :mrgreen:

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 23, 2009 18:55

LOOOOOL

dan ook gratis bakjes!!! :twisted:

je kan ipv tupperware beter herriedoos van maken! 2 enorme JBL's op de verhoogde hoedenplank, van die ovale jetsers. Heb nog 2 van die maar dan van Caliber en 2 ronde, of de ronde of de ovale in de voordeuren. 1 versterker voor de 4 speakers en een versterker voor de enorme subwoofer die achter de passagiersstoel ligt. Kortom, herrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D

De Block
Guru Duplice
Guru Duplice

do sep 24, 2009 01:05

Heb ook herie! 2 hele liters, voor in de Bert... ;-) Gebruik m'n radio eigenlijk alleen om van het display de flits meldingen te lezen. :)

Maar goed. Wellicht een plastic beslagkom op maat maken en achter op het deurpaneel kitten?
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: speakers in deuren maken en beschermen?

do sep 24, 2009 01:12

dan ook gratis bakjes!!! :twisted:
De boom in met je :evil:
Bied ik al gratis stickers aan, én een oplossing-voor-je-Blerina-waar-je-eigenlijk-helemaal-geen-audio-in-nodig-hebt, is het nog niet goed.

Bij de Action zijn die bakjes weleens in de aanbieding :wink:

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: speakers in deuren maken en beschermen?

do sep 24, 2009 10:25

Ik wil toch speakers in mijn deuren van de Berlina maken, maar aangezien ze vochtig worden op die plek, ben ik op zoek naar een soort schalen van kunstof.

Ik heb dit ooit gezien. Zijn een soort schalen die je in je deur doet, en dan de speaker erin. Zo is je speaker aan de achterkant ook mooi afgesloten van vocht en viezigheid.

Helaas kan ik niet vinden waar ik dit kan kopen. Iemand enig idee of een ander idee? Auto speakers hebben voorzover ik weet niet zo een HEEL grote klankkast nodig...

Grtz en alvast bedankt!

Sieger.
Bij latere typen zit er een plastic folie achter de bekleding. Bij nog latere typen is deze folie dubbel uitgevoerd en gewatteerd. Neem gewoon zo'n groene tuinafval zak en knip die in de vorm van de binnenbekleding. Met dubbelzijdige tape plak je die tegen de deur en schroef je vervolgens de binnenbekleding er weer tegenaan.

Niet helemaal strak spannen waar de luidspreker moet :wink:

Terug naar “Algemene Technische vragen”