Lekker belangrijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd en des te meer kans op "knokken" op de baan.Hoe minder zielen des te meer punten

Mzzl
DJ
Lekker belangrijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd en des te meer kans op "knokken" op de baan.Hoe minder zielen des te meer punten

(neem je een keer vrij...
  (neem je een keer vrij...  )
 ) 
   regen is wel mijn ding... veel punten laten liggen vandaag dus, door een simpel technisch defect. Waarom zijn het altijd onderdeeltjes ter waarde van wisselgeld die kapot gaan...
  regen is wel mijn ding... veel punten laten liggen vandaag dus, door een simpel technisch defect. Waarom zijn het altijd onderdeeltjes ter waarde van wisselgeld die kapot gaan... 

www.mylaps.com en dan Assen op autosport selecteren 3 septemberen wat was de race uitslag met die TS'n op Assen

Er zijn nog geen regelementen, maar ze worden al wel toegepastvolgens mij waren er maar 2 TS en, Michel en Eelco. Die van Michel kan niet op voor de cup, die van Eelco denk ik wel.

), dan alleen maar een cup op papier zonder deelnemers...
 ), dan alleen maar een cup op papier zonder deelnemers...whatever...........cup, SI, ARC........als t maar n 2.0 TS NA tor is ........die harrrd gaatvolgens mij waren er maar 2 TS en, Michel en Eelco. Die van Michel kan niet op voor de cup, die van Eelco denk ik wel.