Hier stond ik als klein mannetje ook altijd naar te kijken op de hurkjes op de stoep of vanaf het balkon in Amsterdam, als de Alfetta of later de Bertone een kleine vertroetelbeurt nodig had.
 Hier stond ik als klein mannetje ook altijd naar te kijken op de hurkjes op de stoep of vanaf het balkon in Amsterdam, als de Alfetta of later de Bertone een kleine vertroetelbeurt nodig had. 

Klasse !!!
  Klasse !!! 
   dan ben je toch wel een fanatieke klusser

valt toch wel mee, heb ook blokken en bakken gewisseld op straat (eigenlijk altijd alles op straat gedaan....)Ik zag in ik d8 elburg binnenstad een keer een gast die had het hele blok uit ze golf 3 gehaald, midden op straat in een klein steegje

Lekker bezig!

Haha, ik heb laatst op zondag mijn auto gepoetst. Aan het einde van de sessie stonden er ook 3 hangouderen zich er tegen aan te bemoeien...Het grootste nadeel is dat je om de haverklap aangsproken wordt door mensen die of de auto leuk vinden, of als "beste stuurlui aan wal staan". Dat kost heeeel veel extra tijd.

Wow!!!
 Wow!!!

. Ik doe ook wel is wat aan de alfa op straat en voor de buren is het altijd een goed excuus om even te kijken (ik heb dan ook een paar Italiaanse buren). Laatst had ik een auto van een kennis mee, waar ik even wat aan ging doen. De magische woorden van mijn buurman "Ga je schamen, dit is geen Alfa".
 . Ik doe ook wel is wat aan de alfa op straat en voor de buren is het altijd een goed excuus om even te kijken (ik heb dan ook een paar Italiaanse buren). Laatst had ik een auto van een kennis mee, waar ik even wat aan ging doen. De magische woorden van mijn buurman "Ga je schamen, dit is geen Alfa".