mijn linkerdeur wil niet goed open, ik sta vaak me een ongeluk te rammelen aan dat ellendige handvat. het was zo erg dat ik pijn in mijn onderarm kreeg, en het stond ook niet zo sjiek.
van binnenuit had ik problemen met beide protieren. die leuke chromen deuropeners draaien een rondje om hun gekartelde moer, en dat kostte me al 3 deuropeners. Mijn oplossing was om de deur van binnenuit te openen (via de handgreep buiten) nadat ik het raam had opengedraaid (dat ging makkelijker dan als ik buiten de deur stond, grappig) alleen was de bertone daar niet echt op berekend en draaide de kabel van het raam zich in een knoop. na een hoop gevloek heb ik die klotekabel doorgeknipt en er een stuk hout onder gezet voor het gemak.
de rechterdeur wilde ook niet open van binnenuit, dus liep ik steeds om om de passagiersdeur deftig open te houden, dat staat dan wel weer sjiek en hadden de passagiers totaal geen moeite mee.
ik heb nu een mooi zwart interieur er bij dat ik graag wil inbouwen als de 2000cc er in zit. die deuren, vooral de linker, moet snel iets op gevonden worden. als het aan mij ligt gaat er een electrisch mechanisme in die ik met een mooi weggewerkt knopje kan bedienen. bzzt bzzt