Zojuist is er een opa achterin de Giulia bij mij gereden!
Ben echt helemaal aan het flippen nu, g**********!
Hij had me niet zien staan bij de rotonde en rijdt links achterin tegen me aan. Bumper is gekreukt, plaatwerk gekreukt, lasnaad beetje gescheurd en wat groene verf eraf geschraap!
Ook is de rubber in de versnellingsbak afgescheurd. Deze was al niet helemaal fris meer, maar de klap heeft hem doen afscheuren.
Leuk, weer. Daar gaat je originaliteit. Eerste lak, ongelast en nooit overgespoten, voorserie-modelletje zelfs waar er niet veel van gemaakt zijn! Jaren voor gespaard tijdens mijn studententijd en nog korte werkleven en ook maanden/jaren gezocht naar een zo origineel mogelijke 1e serie Super.
Dacht net alles achter de rug te hebben na een complete engine re-build van 11 maanden en een rib uit m'n lijf, gebeurt dit je 5 weken na het eerste ritje!
Kom net terug van de EHBO. Pijn in m'n hooft, steken in mn nek en ook behoorlijk duizelig. Wordt met de minuut steeds erger.
Vanavond was eigelijk mijn verjaardagsfeestje omdat ik jarig was (25 geworden btw) maar heb m'n vrienden maar even gebeld of ze een uurtje later kunnen komen.