het komt uit mijn alfa romeo.

Ja hoor! vern**kt!, om dan nog maar te zwijgen van de buitenkant!!!hee kan iemand mij ook vertellen wat dit voor interieur is ??
Normaal wou ik niet reageren, maar omdat het een 33 Type 2 kan ik het echt niet laten, sorry...
Ja hoor! vern**kt!, om dan nog maar te zwijgen van de buitenkant!!!hee kan iemand mij ook vertellen wat dit voor interieur is ??
Pfffffff, tjonge dat moest eruit!
Ok, maar het doet pijn als je dit als 33 liefhebber moet zien, en zoiets weet je op voorhand dat er zulke reacties gaan komen van Alfaliefhebbers![]()
(en als STannie wou weten welk interieur dit is, dat hij dan juist de foto laat zien van het interieur, en spaar ons die van het exterieur)
Wat maakt mij een betere 33 liefhebber, ik zou dit mijn 33 nooit kunnen aandoen! ook heb ik al veel geld (meer dan hij waard is) ingestoken om mijn 33 in goede staat te blijven houden!Ok, maar het doet pijn als je dit als 33 liefhebber moet zien, en zoiets weet je op voorhand dat er zulke reacties gaan komen van Alfaliefhebbers![]()
(en als STannie wou weten welk interieur dit is, dat hij dan juist de foto laat zien van het interieur, en spaar ons die van het exterieur)
wat maakt jou een betere 33 liefhebber dan STannie dan?
ik heb in het verleden verschrikkelijk veel commentaar en kritiek gehad altijd op mijn 33's, maar mij boeit dat niet heel veel. zolang ik mijn auto zelf maar mooi vind![]()
op deze manier jaag je natuurlijk wel mensen weg
respecteer andermans smaak, ook al is die anders dan de jouwe. maar dat wil niet zeggen dat het geen liefhebber is
Goeie tip: zet hem helemaal in het matzwart, ga voor een 33 "Ratlook"tja nou bedankt dat jullie mijn alfa afkraaken..
hijs zeker beter dan die van jullie..
(op het blok na..)
maar goed ik weet wel weer genoeg..
dikke piemel..
Mijn hemel, wat een ontzettend kinderachtige reactie, sorry hoor...tja nou bedankt dat jullie mijn alfa afkraaken..
hijs zeker beter dan die van jullie..
(op het blok na..)
maar goed ik weet wel weer genoeg..
dikke piemel..