Ook eentje die tegen het zwarte aan zit op een donker groene SW.
Matzwart is overigens zoooooo 2007

Ow iemand van antwepen zie ik, dan ben ik namelijk een heuse STREEKgenoot. Kom jij eigelijk nog makkelijk aan je onderdelen spullen, in de buurt ?Van harte welkom Felice !!!
Heb de projectpagina al aardig doorgenomen en inderdaad staat hem echt netjes. Maar vraag me echt af hoe deze zouden staan onder mijn zwarte 33. Mss moet ik maar even een photoshopje maken. Maar mijn tijd is kostbaar deze periode ! Herexamens namelijk pffBij de project-pagina's zijn een aantal leden die Ronal's een andere kleur hebben gegeven.
Ook eentje die tegen het zwarte aan zit op een donker groene SW.
Matzwart is overigens zoooooo 2007
Onderdelen lukt wel oa via dit geweldige forum en afhankelijk van het type wagen kan je bij een pak mensen terechtOw iemand van antwepen zie ik, dan ben ik namelijk een heuse STREEKgenoot. Kom jij eigelijk nog makkelijk aan je onderdelen spullen, in de buurt ?Van harte welkom Felice !!!
pm mag ook altijdMvg
ho stop, dat gaat niet passen volgens mij, dan kom je in de knoop met je reactie stangen aan de achterzijde!Wederom bedankt, maar wat dat zoekraken betreft, ga ik toch opteren voor van ET25 naar ET39 te gaan door middel van de velgen zo veel mogelijk af te vlakken zodat ze alsnog meer naar binnen gaan staan en de originele wielgeometrie aangehaald wordt. Vervolgens de wielen ff zandstralen en ze weer mooi zilver lakken ( ook al dacht ik er even aan ze matzwart of hoogglans zwart te lakken ) .
Heeft niemand daar een fotootje van, op een zwarte 33 welliswaar ?
groetjes Felice