Na heel veel hier op het forum te hebben vertoefd ( achter de schermen welliswaar) leek het me eens tijd om hier actief deel te nemen aan het forum, voor zover dit mogelijk is uiteraard !
Wat het alfa virus betreft, dit zit er al heel lang in, ook al ben ik maar 21, heb namelijk leren rijden met de 75 van mijn opa in Sicilië. En 2 jaar geleden vond ik het toch wel tijd voor mijn eigen alfa aan te schaffen ! Een heuse 33 , een 1700 16v Permanent 4 !
hier moet ik helaas nog wel wat werk aan verrichten, maar dat doe ik met plezier ! Helaas schiet ik soms echt tijd te kort, maar wie niet ? En helaas ook geen brug ter mijne beschikking ! Maar komt allemaal heus goed !
Edit : Al geheel lange tijd op zoek naar Ronals voor onder mijn 33, leuk om eens af te wisselen ! En vind de Ronals overigens uber vet ! En hier in België zie je ze kwasi nergens

Ps : Weer iemand of je speciale bevstigingsbouten nodig hebt voor die ronals te bevestigen ? En wat is de ET-waarde t.o.v de originele velgen ? OF is dit gewoon hetzelfde? Gewoon ter informatie.
Hier een aantal foto's van mijn 33 :

Groetjes Felice