Maar ook wel weer heel erg blij met mijn nieuwe tweedehands rode GT

Omdat jullie van foto's houden, eentje op de ALARM meeting, en één bij een bekend dorpje.

Inderdaad is het grijsgehalte van buiten net zo hoog als van binnen (berijderGaaf!![]()
Rode GT's zie ik niet zo vaak! Staat 'm goed. Net als de wielen, idd...nette auto!! Veel plezier d'r van!
Dat valt best mee hoor, ik ben er met drie kinderen achterin mee op vakantie geweest. Gewoon een kwestie van onndige rotzooi thuislaten. En de achterbak is best groot. Vroeger gingen wij als familie met de Fiat 126 opvakantie, ook een avontuur hoor, met maar heel heel erg weinig ruimte. En ja, het is dan wel een beetje krap, die twee vakantieweken, maar alle andere weken van het jaar rijd ik dan wel een leuke auto, i.p.v. een station alleen om die twee vakantieweken.Zo'n GT blijft wel erg mooi. Heerlijk als je je keuzes niet hoeft te laten beinvloeden door practische overwegingen
Niets. Dit is gewoon een nieuwe dagelijkse auto. De zoektocht naar een Montreal gaat gewoon door, alhoewel wel een beetje op laagpitje vanwege huidige situatie. Maar hij komt er zeker.Mooie GT Erik , maar wat heeft deze aanschaf tot gevolg op het montrealverhaal ?
Ha, nog iemand die dat mooie dorpje kent!(vandaag nog door Zegveld gereden, maar dan op de Kreidler RS)