niet modified, maar Should be modified..

Ik denk dat dit vrij makkelijk te realiseren is door een aparte puntentelling naast de overall SI standings te maken.kijk die is snel weg (gaan we maar even vanuit..)
En krijg je een man of 10-12 bij elkaar die het vanzelfsprekend klaarspelen seizoen 2010 ook daadwerkelijk aan de start te verschijnen is het misschien tijd voor een eigen klasseindeling binnen SI (105-jes, TS klasse (zou dat niet beperken tot 75 maar auto`s met TS techniek, volledig) en diversen.
Want dan hebben we het ineens over een basisveld van dik 20 zelfs 25 auto`s.
De 105-jes zitten nu ook al tegen de 10-12 deelnemers aan te tikken, 2010 zeker indien de huidige rijders blijven rijden wat ze nu rijden.

Hee Armando, dat is de standaard Bartman reactieals we nou gewoon allemaal eens een keer komen rijden he

Barend, als je dan je "ouwe" in stukken verkoopt, heb ik wel interesse in een en anderTja daar zeg je wat 2 witte mito GTA's met rood geblokte neus blijft ook nog altijd een optie.De 105-jes zitten nu ook al tegen de 10-12 deelnemers aan te tikken, 2010 zeker indien de huidige rijders blijven rijden wat ze nu rijden.

Alleen kan Bartman dat dit jaar zelf ook niet altijd waarmakenbartman is netjes, eigenijk staat er:
NIET LULLEN MAAR DOEN
(ipv neuzelen)
 Maar dat gaat vast weer goedkomen....
  Maar dat gaat vast weer goedkomen....

. Marc, je hebt helemaal gelijk. Maar ik denk jou goed genoeg te kennen om te denken dat jij mijn argumenten wel begrijpt. Jij bent zelf een echte racer, iemand die de strijd aan wil gaan. Mijn punt is dat je heel veel geld uit moet geven om vooraan in de Challenge te kunnen rijden. En wat jullie doen met het groepje Twin Sparks momenteel is gaaf, velle strijd inderdaad. Met een redelijk beperkt budget kun je redelijk vooraan meerijden in de Ziengscup. Ik heb daarvoor natuurlijk eerst al grondig onderzoek gedaan. En tuurlijk wordt daar ook gerommeld en rijden de mensen met het meeste geld vooraan. Maar als rijder kun je daar toch ook wel een beetje het verschil maken. En dat wil ik dan toch eens proberen
 . Marc, je hebt helemaal gelijk. Maar ik denk jou goed genoeg te kennen om te denken dat jij mijn argumenten wel begrijpt. Jij bent zelf een echte racer, iemand die de strijd aan wil gaan. Mijn punt is dat je heel veel geld uit moet geven om vooraan in de Challenge te kunnen rijden. En wat jullie doen met het groepje Twin Sparks momenteel is gaaf, velle strijd inderdaad. Met een redelijk beperkt budget kun je redelijk vooraan meerijden in de Ziengscup. Ik heb daarvoor natuurlijk eerst al grondig onderzoek gedaan. En tuurlijk wordt daar ook gerommeld en rijden de mensen met het meeste geld vooraan. Maar als rijder kun je daar toch ook wel een beetje het verschil maken. En dat wil ik dan toch eens proberen  .Ik zal wel eigenwijs zijn en waarschijnlijk met hangende pootjes over 2 jaar weer terug in de SI willen
 .Ik zal wel eigenwijs zijn en waarschijnlijk met hangende pootjes over 2 jaar weer terug in de SI willen  . Andere argumenten heb ik al eerder aangehaald, er gaat vreselijk veel tijd in zitten om een 75 race klaar te hebben/houden. Je wilt ook steeds meer dingen aanpassen om toch weer sneller te kunnen. Ik heb eenvoudigweg de tijd er niet voor momenteel. Zo`n Ziengscup ding zet je klaar voor de volgende race en verder hoef je er niets aan te doen omdat je toch geen verbeteringen aan mag brengen. Tenzij hij stuk gaat natuurlijk maar dat gebeurd zelden. En dan heb je ook nog eens lekker veel baantijd, buiten de qualificatie heb je 2 races van een uur op een racedag. Overigens rijden de BMW`s op semi-slicks die nieuw niet zo duur zijn.
 . Andere argumenten heb ik al eerder aangehaald, er gaat vreselijk veel tijd in zitten om een 75 race klaar te hebben/houden. Je wilt ook steeds meer dingen aanpassen om toch weer sneller te kunnen. Ik heb eenvoudigweg de tijd er niet voor momenteel. Zo`n Ziengscup ding zet je klaar voor de volgende race en verder hoef je er niets aan te doen omdat je toch geen verbeteringen aan mag brengen. Tenzij hij stuk gaat natuurlijk maar dat gebeurd zelden. En dan heb je ook nog eens lekker veel baantijd, buiten de qualificatie heb je 2 races van een uur op een racedag. Overigens rijden de BMW`s op semi-slicks die nieuw niet zo duur zijn. Maar het is inderdaad niet het zelfde als in een wedstrijd tegen elkaar rijden maar wel zeer leuk om te doen en: NO EXCUSES!
  Maar het is inderdaad niet het zelfde als in een wedstrijd tegen elkaar rijden maar wel zeer leuk om te doen en: NO EXCUSES!MEE EENS!bartman is netjes, eigenijk staat er:
NIET LULLEN MAAR DOEN
(ipv neuzelen)
 Niet lullen maar vullen
  Niet lullen maar vullen