vr jul 03, 2009 09:22
Als ik de 2.0 versies met elkaar vergelijk heb ik op zeker liever de 164. Dit alleen al om de veel betrouwbaardere 8v met distributie ketiing en geen riem. Scheelt een hoop onkosten elke 1½ jaar... Bougies zelfde verhaal. Zijn voor de 8v ook nog een stukje goedkoper dan voor de 16v...
Als het om een 6 cilinder zou gaan, denk ik idd dat ik ook liever een 166 zou hebben. Vind het idd ook gewoon erg mooie auto's. Een diesel zou op zeker een 166 moeten zijn... Zo'n 2.4 JTD is een heerlijke motor!
Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs