tuurlijk lul ik maar wat ...
maar voorlopig heeft hij geen bruikbaar antwoordt!
105020320001
1600 Late 105 Series
1300 105 Series
Early 1750 Euro
1750 FI 37-61-54-30 0.019 0.021 278° 264° 67° 102° 102° 226° 9.5 (.376)
voor de techneuten duidelijk genoeg.
dan de merktekens: de nokkenassen hebben om de 180 graden streepjes ... das leuk als instinker vandaar dat er overal in ELKE manual staat dat je de nokken naar buiten moet zetten zodat er COMPRESSIE is..
de andere slag noemen wij automannen de uitlaatslag...echt!!
en weet je als je nokkenas echt 180 graden fout staat bestaat er alleen kans dat je kleppen elkaar raken, maar bij de tammere nokkenassen zoals deze denk ik zo dat dat net niet gaat gebeuren... 9,5 lift is niet veel...
dan heeft koos zoals ik het lees niks gereviseerd... maar LATEN reviseren...
dan weet hij niet welke nokkenassen hij heeft ... nu wel dus ...
en hij weet niet hoe ze moeten staan... althans niet met zekerheid... nu dus wel
antwoorden zoals laat maar lullen en weet ik veel wat...
tja dan denk ik een keer wat te antwoorden nou weet je... lul maar laat...
er is kennis zat hier maar misschien moet je er :
a) zelf wat moeite voor doen
b) eens respect tonen voor de antwoorden die goed zijn.
c) en die is heilig: geen absolute onwaarheden posten, dan beter je mond houden...(hoe moet die leek die vragen stelt nou weten wat wel en niet waar is?)
en ja ik mag dat allemaal niet zeggen, maar ik irriteer me mateloos aan hobbiesfeer die er steeds meer heerst en de professionals die steeds meer afhaken...
dus ik handel het met Koos wel telefonisch af. no hard feelings at all
En Seb je hebt best wel gelijk! Sorry dus, maar ik schrok werkelijk van de a-technische dinges
