En dat is moderator????op de man spelen en beledigen mag dus weer???niet te geloven wat een geneuzel!! Dat jullie zoveel tijd steken in berichten om maar te kunnen zeiken, stelletje kleuters.
Dit is het laatste wat ik schrijf in dit topic en ga weer de leuke en zinvolle berichten lezen.
gr Tom![]()
![]()
laten we er lekker omheen draaien, er zijn geen regels bijgekomen die duidelijk en éénduidig worden toegepast.
Het is omgekeerd... er wordt geschoten met scherp en achteraf past men de regels aan.
Iemand die mij banned vanwege een dubbelaccount en vervolgens zichzelf verschuilt achter een dubbelaccount... iemand die roept "niet op de man spelen" en vervolgens zelf op de man speelt...
dank u, ik gebruik het forum ....iets toevoegen wordt mij schier onmogelijk gemaakt of de zin daarin in ieder geval ontnomen!
Realiseer je je dus dat de leuke én zinvolle topics je zo ontnomen worden??? Denk daar maar eens over na...
En hiermee wordt geïllustreerd waarom het gezamenlijk SCARB moderators account helaas noodzakelijk is.
Normaal gesproken doen we geen inhoudelijke mededelingen over wat tussen moderators en gebruikers wordt gecommuniceerd, maar aangezien Mollet mij persoonlijk blijft aanvallen en de feiten blijft verdraaien het volgende:
Heb ik Mollet geband? Te veel eer. Het SCARB bestuur had vanwege het aanhoudend wangedrag van Mollet, een reeks klachten van andere forumgebruikers en het negeren van waarschuwingen besloten zijn account voor twee weken te blokkeren. Omdat er op dat moment geen gemeenschappelijk mod-account was zijn de berichten hierover door mij aan Mollet verzonden. Natuurlijk kan je dat uitleggen als 'op de man spelen' van mijn kant. Maar sorry, ik heb geen zin mijn tijd te verdoen met dergelijke spelletjes.
Dan het stelselmatig de verkeerde uitleg geven aan het begrip 'dubbelaccount'. Wat niet is toegestaan is dat een gebruiker, en dat geldt net zo goed voor de mods!, meerdere accounts aanmaakt om eigen berichten te plaatsen . De mods gebruiken hun persoonlijke account voor eigen berichten en het gemeenschappelijk mod-account voor mod-aangelegenheden. Dat is toch wel iets anders dan extra accounts aanmaken om relletjes te trappen.
I rest my case!!!