Valt me nu pas op: waar zit de asbak bij dit dashboard?Met dit:
Klik maar eens op het plaatjeMaar die teller lijkt wel een stukje handwerk, kijk maar eens naar het streepje tussen 240 en 260, dat staat helemaal niet onder de juiste hoek!
Ik heb er op geklikt, en ik vind dat streepje er toch maar raar in staan. Maar het vertekent inderdaad, dus wie zal het zeggen? Even proberen om te formuleren... het streepje staat niet zoals ik het zou verwachten, de vertekening in acht nemendKlik maar eens op het plaatjeMaar die teller lijkt wel een stukje handwerk, kijk maar eens naar het streepje tussen 240 en 260, dat staat helemaal niet onder de juiste hoek!, het is vertekening.
Er zit wel een barst in het plastic ruitje van het uitelkaarprutsen
Dat bijbehorende schuifdakknopje heb ik hier nog liggen. Dus als iemand er naar op zoek is? Is te koop.Ik weet het!
De brede versie van de 'oranje' blokkeerknop. Deze zat in de versies met oranje interieur en af-fabriek schuifdak. Het bijbehorende schuifdakknopje is dus net zo zeldzaam.
Die heb ik ook gehad, de reflectorbalk zelfs nog in de originele koker. Lag al sinds 1993 op de plank bij een dealer.Een splinternieuwe oranje reflectorbalk? Maar die is al voorbij gekomen zeker + splinternieuwe oranje achterlichten