Oei, volgens mij gaat die v-snaar het niet trekken, heb er destijds ook aan gerekend...
Daarom heb ik ook een multi-v poelie gemaakt voor de TS-C en hier gaat nog meer vermogen doorheen.
Zou ik nog even goed naar kijken als ik jou was!

Toen ik de afscherming van de massa afhaalde kreeg ik ineens een correcte toerental input. Heb me echt helemaal suf gezocht.  Nu maar eens de labdasonde inbouwen en ook de ontsteking regelen via de megasquirt. Heb het idee dat de orginele onstekings computer het niet zo fijn vind zonder de orginele injecitie computer maar daar ging ik eigenlijk al vanuit nu er namelijk niets meer word terug gekoppeld. Hij loopt nu iig al vast stationair al klinkt het nog niet helemaal lekker.
  Toen ik de afscherming van de massa afhaalde kreeg ik ineens een correcte toerental input. Heb me echt helemaal suf gezocht.  Nu maar eens de labdasonde inbouwen en ook de ontsteking regelen via de megasquirt. Heb het idee dat de orginele onstekings computer het niet zo fijn vind zonder de orginele injecitie computer maar daar ging ik eigenlijk al vanuit nu er namelijk niets meer word terug gekoppeld. Hij loopt nu iig al vast stationair al klinkt het nog niet helemaal lekker.
 . Andersom kan niet aangezien de injectiecomputer een signaal van de onsteking gebruikt om het toerental te bepalen.
 . Andersom kan niet aangezien de injectiecomputer een signaal van de onsteking gebruikt om het toerental te bepalen.  ? Misschien dat dat invloed had op jouw probleem.
 ? Misschien dat dat invloed had op jouw probleem. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ie veel te rijk inspuit volgens mijn berekeningen alleen zie ik niet waar de fout zit. Weet ook niet de exacte injector grote van een 3.0 v6 . Heb gegokt  op 190cc/min.Eerst maar eens die lambda erop en dan weer verder kijken.
 Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ie veel te rijk inspuit volgens mijn berekeningen alleen zie ik niet waar de fout zit. Weet ook niet de exacte injector grote van een 3.0 v6 . Heb gegokt  op 190cc/min.Eerst maar eens die lambda erop en dan weer verder kijken.