
"Die komt er niet langs!"Maar die actie van de safty car.... je vraagt je toch af wat er door het hoofd van die bestuurder van die saftycar ging op dat moment....
Da's inderdaad wel erg apart. Kan me voorstellen dat de SC-bestuurder via zijn radio verbinding "safety car out now" o.i.d. als onderdeel van de procedure heeft gehoord, maar niet heeft gewacht tot de specifieke aan hem gerichte opdracht.Een anonieme official: “De safetycar moest klaar gaan staan en wachten tot de wedstrijdleiding toestemming gaf daadwerkelijk het circuit op te rijden. De chauffeur wachtte die toestemming niet af
Echt wel nodig, zo'n auto twee ronde langzaam aan laten sukkelen en hij is nagenoeg stuk...(Heb je weer minimaal een ronde nodig om temp erin te krijgen)Het lijkt er op (moeilijk te zien) dat Engstler behoorlijk blijft doorgassen... onnodig,
Dat de statistiek je nou bijna altijd gelijk geeft als het om daewoo eeeh.... chevroletbestuurders gaat... zoiets zeg je toch niet? Je stigmatiseert wel een hele groep SCARB leden die allemaal echte alfa's zonder plastic bumpers rijden hoor.Gezien de slordige manier van invoegen was het een Nederlandse 65+-ser