Nooit in Duitsland/Oostenrijk voorbij zien komen?Wasdah (behalve een bon(s)bons)?de Praline.
Begrijp ik het goed dat Seekle en ik de enigen zijn die durven toe te geven dat ze op een van deze foto's staan?
De rest is druk doende kapsels te veranderen, snorren op te plakken, oversized zonnebrillen aan te schaffen etc om zo doende alle waan weg te nemen dat ze afgebeeld staan?
Kom, kom... wie durft?
Old skool ranzigheid... en zo bekeken eigenlijk best grappig. Je zou er een Koefnoen sketch omheen kunnen bouwen.Wat een sneu blad... Stel je voor dat je zulke quasi-leuke teksten moet schrijven voor je brood. De vernedering.
Da's waar, het is enorm gedateerd en ook wel erg lachwekkend. Wat zouden de 'foto-features' er zelf van vinden, zoveel jaar na dato?Old skool ranzigheid... en zo bekeken eigenlijk best grappig. Je zou er een Koefnoen sketch omheen kunnen bouwen.Wat een sneu blad... Stel je voor dat je zulke quasi-leuke teksten moet schrijven voor je brood. De vernedering.
Wie Els tegenwoordig doet weet ik niet maar Rizzo (in de 75) en Zaag (in de Zaag) staan op deze paginawaar staat zaagmans dan en rizzo?
En........waar is Els gebleven............
Uwes heeft dat decennium dus zeer bewust meegemaakt?Ik voel me gesterkt in mijn overtuiging dat dat decennium for the lose was. Vlug weer vergeten.
Wie niet hier .Uwes heeft dat decennium dus zeer bewust meegemaakt?Ik voel me gesterkt in mijn overtuiging dat dat decennium for the lose was. Vlug weer vergeten.
"undelete"... dus vertel maar en shockeer ons!De vroege jaren van dit decennium heb ik bewust naar mijn externe harde schijf verbannen .