Thom
Mijn pa sinds 1969 permanent minimaal één Alfa op naam gehad. (begonnen met een nieuwe 1750 GTV), dus dit jaar 40 jaar Alfa rijder (daarvoor Volvo 544, amazon 122s, 123GT).
Ook niet voor een SZ of een GTA-tje ?Nu bijna 4 jaar mijn Giulia, ben 28 dus hoop dat dit topic er over een jaar of 50 nog is, de Giulia die is er dan nogsteeds! Het overschrijvingsbewijs kan in principe de prullenbak in want die zal nooit meer nodig zijn!
Enige optie bij mij: 'n MontrealOok niet voor een SZ of een GTA-tje ?Nu bijna 4 jaar mijn Giulia, ben 28 dus hoop dat dit topic er over een jaar of 50 nog is, de Giulia die is er dan nogsteeds! Het overschrijvingsbewijs kan in principe de prullenbak in want die zal nooit meer nodig zijn!![]()
Leo.
Ik denk dat we hier wel eens de langste 75-bezitter zijnVolgens mij is Manu nog steeds recordhouder . Dit jaar heeft hij de Spider 30 jaar in bezit .
Huh, dat had ik nooit gedacht.Giallo ocra is niet meer in mijn bezit!
Voor mij telt het bezit Thom . Niet of ze al dan niet rijdt .Hoi Kristal,
Wat rijdend betreft is uw Manu waarschijnlijk nog de koploper. Wat jaren eigendom betreft heeft mijn vader ook nog een witte Giulietta (101 serie) die in 79' gekocht is maar erg lang in restauratie is. Dus even lang (maand van aanschaf was mei 79' geloof ik)
Thom
...deed mij ook wel even de spreekwoordelijke klomp breken.Huh, dat had ik nooit gedacht.Giallo ocra is niet meer in mijn bezit!