Je begrijpt het weer verkeerd Gordon. Het gaat niet over een reactie op allochtonen op zich, maar om reacties op acties. Acties als in gebeurtenissen. Met andere woorden, zo gauw allochtonen negatief in het nieuws komen, is Wilders de eerste die reageert.Ongeacht hoe oud jij bent durf ik met stelligheid te beweren dat er al lang voordat jij geboren werd allochtonen in Nederland rondliepen. Het enige dat nieuw is dat we tegenwoordig alleen moslims nog allochtoon noemen; mensen met een andere huidskleur die geen moslim zijn worden alleen nog maar anderskleurigen aangeduid en zijn net zo weinig waard als autochtonen.Toch sympathiek dat je het nog één keer probeert uit te leggen. Dan zal ik dat ook maar doen, want je hebt het nog niet helemaal begrepen geloof ik.
Luister Gordon, er zijn spanningen tussen allochtonen en autochtonen. In zo'n situatie lokt actie reactie uit. Wie is de eerste die met een (stevige) reactie komt op acties van allochtonen? Dat is Wilders.
Wilders de eerste die met een reactie komt? Ben je nou werkelijk zo wereldvreemd? Waar dacht je dat het hele integratiebeleid vandaan komt?
Deze discussie is trouwens al even zinloos als off-topic, dus ik nok er nu verder mee.