laat ik voorop stellen dat het een onvoorstelbaar drama is voor de betrokkene, de ooggetuigen en hulpverleners, ik zeg eerlijk ik leef niet met ze mee. Shit happens, de wereld zit vol idioten. Ik kan me niet verenigen met het concept ver van m'n bed doet me niks dicht bij huis wel. 5 doden tot nu toe, goh..... van de week een bus met vrouwen en kinderen in een ravijn gestort in India 50 doden, de week ervoor een aanslag op een markt in Bagdah 80 doden, aanslag in Pakistan, idioot in Amerika, drugsmoorden in Mexico. In het weekend voor die "vliegramp" met dat turkse toestel vielen er meer doden in het verkeer als bij die crash. compassion houd niet op bij de landsgrens, ik snap niet waarom dit erger is als alle andere shit in de wereld en waarom er zo panisch en dramatisch over gedaan meot worden.
Ik zou zeggen Welcome to the world Nederland. Wakker worden, ook hier lopen idioten rond. Was gewoon wachten tot er iets zou gebeuren, landen om ons heen hebben al ergere dingen meegemaakt en vaker, is het al bekend of het een autochtoon of allochtoon was? hoop het eerste want anders begint Wilders nog harder te schreeuwen. Mag iedereen van mij, maar wel zinnige dingen aub.
Dan praktisch gezien, het zal er wel op uitdraaien dat het een geestesgestoorden is, welke idioot pleegt nu een aanslag met een suzuki swift van <1000kg tegen een bepantserde bus van pak 'm beet een ton of 5-6!? wat een sufkut.