Ik ben Bert 23jaar oud en woon in het prachtige Dranouter (Belgie)
Ik ben al sinds mijn kinderjaren verzot op alles wat met auto's heeft te maken

Toen ik op 19jarige leeftijd mijn rijbewijs haalde ben ik begonnen met een fiat uno 1500 diesel, leuke auto maar een half jaar later moeten wegdoen wegens te hoge aankomende kosten (auto had ongeveer 400000km

Toen ben ik overgestapt naar een peugeot 106 1500 diesel, was een makkelijk autotje, maar lelijk, optieloos, en vooral erg traag

Toen dus internet afgezocht naar een mooie betaalbare vervanger.
Na een op internet prachtig uitziende 156 die er in het echt afgeragd en niet onderhouden uitzag te hebben bekeken eens langs gegaan bij mijn alfa dealer, daar hadden ze net een prachtige, goed onderhouden alfa 156 1.9JTD te koop staan

Daar was ik op slag verliefd op, dus een week later stond ze voor de deur

Origineel gekocht maar zo zag ze er een tijdje later uit:

Ik vind de 156 er standaard prachtig uitzien, dus enigste dat ik heb gedaan : bumpers doen herspuiten, skirts, novitec lipje, gta velgen, eibach veren, en gta look koplampen.
Na 1,5 jaar met plezier de 156 te hebben gereden kwam ik voor een alweer aanlopende achterrem

Dus toen mijn 156 verkocht (na een weekje op internet te hebben gestaan al verkocht) en toen de Mito besteld

Eind Oktober besteld en eind November al bij de dealer

Het is dus een Mito 1.4T-jet 155pk geworden in de prachtige kleur Rosso Giuletta.
Belangerijkste optie's: naturel leder, automatische dualzone airco, xenon, ...
Foto's:

Op enkelle puntjes na ben ik erg tevreden over de Mito, deze blijft tot er terug een alfa duetto met achterwielaandrijving in de alfa katalogus staat