CO percentage stationair 7,5 % , mag dacht ik max 0,5 % zijn
CO percentage bij 3000 rpm 4,5 %, mag dacht ik 0,3 % zijn
Auto was goed warm gereden voor de keuring , luchtfilter en intercooler waren 2 maanden geleden nog schoongemaakt.
Nu loopt de auto ook niet mooi stationair , met warme motor *schommelt* het toerental tussen de 500 en 1100 rpm ( soort zagen zeg maar).
Ook het benzineverbruik is wat hoger als de turbo van Bodidly,
ik kom nog steeds niet aan de 1:8

Lijkt mij dat de auto teveel benzine krijgt, geen idee verder...........
Lambda waarde op de testbank was 0,97.
Heeft er iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn

injector die niet fris is

lambdasondes

een of andere andere sensor

overleden katalysator

Ik hoor het graag, zijn nou eenmaal niet de goedkoopste dingen om even te proberen......
Dat is dus het enige punt voor afkeur

PS de uitlaat lek tniet , en ik heb alles van Kristal gelezen en de koerstomat
