bovenaan topic staat 6april? ikga wel even kijkenwaarom maandag? het kan nu online!

bovenaan topic staat 6april? ikga wel even kijkenwaarom maandag? het kan nu online!
Ach ja, je hebt altijd mensen die niet tegen die nieuwe dingen kunnenBen woensdagochtend naar het postkantoor (in de bruna)geweest.
Geen lange rij, was als enigste., en kon nog steeds tegen het lage tarief schorsen
Ach ja, je hebt altijd mensen die niet tegen die nieuwe dingen kunnenBen woensdagochtend naar het postkantoor (in de bruna)geweest.
Geen lange rij, was als enigste., en kon nog steeds tegen het lage tarief schorsen
Ja je moet maar de mazzel hebben dat het mooi weer is, er geen lange rij is en een zeer behulpzame postkantoor medewerkster jou op je wenken bedientAch ja, je hebt altijd mensen die niet tegen die nieuwe dingen kunnenBen woensdagochtend naar het postkantoor (in de bruna)geweest.
Had toch de ochtend vrij, dus dacht ga lekker van het mooie weer genieten.
Huh? Ik heb laatst vanuit het buitenland een schorsing verlengd, geen centje pijn. DigiD heb je nodig, en dan kun je gewoon met iDeal betalen. iDeal gebruik ik ook vaak internationaal, dus dat is niet een'knullig nationaal betaalsysteem'.Baf...
Geen DigiD, maar dat kan geregeld worden.
Lees ik nu alleen dat ik dan ook een andere bank moet nemen om gebruik te kunnen maken van een of ander knullig nationaal betaalsysteem. Je zou toch denken dat ze na het fiasco van de chipknip wat wijzer zouden worden, maar ze blijven maar bezig met allerlei minimalistische betaalsysteempjes uitvinden waar iedereen maar weer aan mee moet doen. Zo langzaamaan begin ik me bijna Amerikaan te voelen zo met rond de twintig pasjes op zak.
Ja je moet maar de mazzel hebben dat het mooi weer is, er geen lange rij is en een zeer behulpzame postkantoor medewerkster jou op je wenken bedientAch ja, je hebt altijd mensen die niet tegen die nieuwe dingen kunnenHad toch de ochtend vrij, dus dacht ga lekker van het mooie weer genieten.