Vandaag naar het gemeentehuis geweest, vroeg daar aan het onthaal of ze iets meer wisten over Zelensis,
eerst vielen ze uit de lucht ,
ik gans de uitleg gedaan over R.Thiebaut die Zelensissen maakte, en toen vielde er éénen zijnen frank!
Ze hebben uitgezocht waar de Heer Thiebaut woonde, maar ze mochten me zijn adres gegevens niet geven!
Aan het loket vroegen ze of ik mijn gegevens wou geven, en dan zouden ze de Heer Thiebaut op de hoogte brengen of hij mij zou willen contacteren.
Ik schrijf mijn adres op en geef het aan de loketbediende en die kijkt en schiet in de lach!

Ik kijk verbaasd op en vraagt hij woont toch niet in mijn straat!!!
De brave kerel zegt, ik mag dat normaal niet zeggen, maar ga er maar eens aan de deur gaan bellen!!!
Zodus ben ik daar juist gaan bellen en...
...En het klopt!!! De Zelensisbouwer woont in mijn straat!

Hij kende mij ook direct, gij zijt dienen met die Alfa Romeo's!
Ik vind het wel raar, ik woon daar 11 jaar nooit iets van gezien of gehoord! Ik heb er zelf ooit eens een klapken mee gedaan met die mens, toen ik mijn Alfa stond te kuisen!
Maar geen enkel woord dat hij loste over Zelensis!
Het is een heel bescheiden man die zijn droom volgde, en is er zeker niet rijk van geworden, het geeft mij allemaal veel geld gekost zei hij
Maarre, we zijn zeer zeker welkom! We mogen de zaterdag of zondag langs gaan! Iemand interesse?
Ik heb 2 onafgewerkte Zelensissen zien staan!!! De andere zitten bij oldtimerliefhebbers in verzamelingen!
Grtz Tom