Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

Mooi stukje gtv6

za jun 11, 2005 22:16

Zodadelijk op sbs6 bij octopussy, blijft geweldig die gtv6!
Alfa romeo: The art of the machine!

Gebruikersavatar
Kosta
Guru
Guru
Berichten: 1442
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:40
Locatie: Vlaardingen

RE: Mooi stukje gtv6

za jun 11, 2005 22:20

Yep, heb 'm ook al aanstaan! :driving: :thumbs:
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12111
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Mooi stukje gtv6

za jun 11, 2005 22:57

Hèèrlijk, dat geluid :P
Anch'io: #MiTo

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 00:24

O O

Te laat....
Oo==v==oO

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5252
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 00:25

Same here.... :oops:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 09:57

Leuke beelden. De film is niks maar dat stukje maakt veel goed. Dat had wat mij betreft wel 1.5 uur mogen duren. Prachtig geluid die 6 cilinder.

Gebruikersavatar
roberto
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 974
Lid geworden op: di dec 28, 2004 08:19
Locatie: Hengelo Ov
Contacteer: Website

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 11:06

Tis alleen jammer dat ie Bond er een deuk inrijdt. Als ie op dat vliegveld er met die afzetting van door gaat. :cry:
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08, 147 1.6TS '09
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

Gebruikersavatar
Dickamerica
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 904
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:51
Locatie: Westcoast
Contacteer: Website

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 12:07

Heb dit stukje al heel lang in mijn pc staan;af&toe ff genieten :thumbs:
90 2.5 Qo grigio medio/pelle grigio 1987

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9685
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: Mooi stukje gtv6

zo jun 12, 2005 16:10

Hij was weer leuk! :D Wat een machien hè 8) :!:
Ja en die deuk, dat had van mij niet gehoeven. :(
(Alleen een slopel wordt mooier van een aanrijding. :wink: )
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Kosta
Guru
Guru
Berichten: 1442
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:40
Locatie: Vlaardingen

RE: Mooi stukje gtv6

za aug 21, 2010 21:24

Mannen. Octopussy is weer op tv :D Met de Gtv zo rond 22.20 schat ik zo .
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4347
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: Mooi stukje gtv6

za aug 21, 2010 21:28

Haha, geweldig om dit topic dan weer af te stoffen...

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1278
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: Mooi stukje gtv6

ma aug 23, 2010 11:37

Genoten zaterdag, jammer van dat laatse bats stukje...

Afbeelding
4C Edizione Nero
Giulia 1300 super (2000 Nord)
156 GTA berlina
Stelvio Q4 2.0TBi (Squadra met Gear-tuning)

Gebruikersavatar
Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3664
Lid geworden op: do feb 10, 2005 12:35
Locatie: Enschede

RE: Mooi stukje gtv6

ma aug 23, 2010 12:36

Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Mooi stukje gtv6

ma aug 23, 2010 16:23

had al een melding gemaakt in de topic ...alfa,s in films :lol: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Terug naar “Het Forum Café”