Hey Alessandro, zou dat graag doen hoor, alleen vrees ik dat de parkingangers van het zwembad en de uitbaters dat niet ten zeerste gaan appreciëren. Er lopen daar wel veel kinderen rondHee Tom, zet je daar nog een leuk parcours uit op de parking?![]()
(dan kan je zien, wat (o.a.) een 30mm stabi doet.)
Is ook maar gekheid hè, laten we dat vooral NIET doen.
Dat klinkt niet zo positiefNou dat weet ik nog zo net niet.We hebben er ooit eens een 155 foto-shoot gehouden en dat werd niet zo heel erg gewaardeerd................
Zolang we netjes op de parking blijven staan kan er niets verkeerd gaan tochNou dat weet ik nog zo net niet.We hebben er ooit eens een 155 foto-shoot gehouden en dat werd niet zo heel erg gewaardeerd................
Willen zeker............. maar voorlopig is het nog steedsZijn er mensen die vanuit Antwerpen er een "dynamische" meet van willen maken?
Ik denk aan Alfarmada, Michel, BOR, ollanders die langs de ring van 't stad komen?
Graag, samen rijden is altijd leuk!Zijn er mensen die vanuit Antwerpen er een "dynamische" meet van willen maken?
Ik denk aan Alfarmada, Michel, BOR, ollanders die langs de ring van 't stad komen?