bedoel je hier met glasvezelplamuur niet gewoon: polyesterplamuur?
Waarom gebruik je geen staalplamuur?
Hangt volgens mij van het merk af hoe het genoemd wordt?bedoel je hier met glasvezelplamuur niet gewoon: polyesterplamuur?
staal plamuur is nog gewoon tekoop bij zelfde verfhandel. alleen zie daar tegenop omdat het lijkt mij erg veel schuren is.....bedoel je hier met glasvezelplamuur niet gewoon: polyesterplamuur?
Waarom gebruik je geen staalplamuur?
Makkelijker dan glasvezel... die wordt ECHT kneiterhard...op de witte- is ook gewoon glasvezelplamuur hoor
op de blauwe- zit glasvezelplamuur en daarover al fijn plamuur![]()
vraag: is staalplamuur moeilijk bewerkbaar? word namenlijk wel behoorlijk hard he staal????????
normaal wel ga de voorkant ook opnieuw doen want vind het ook niks zo hahaha maar geloof me het komt zeker goed! nu eerst dan die epoxy primer eens kopen hoop de neus toch wel een beetje klaar te hebben van de zomer want ik wil rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Makkelijker dan glasvezel... die wordt ECHT kneiterhard...op de witte- is ook gewoon glasvezelplamuur hoor
op de blauwe- zit glasvezelplamuur en daarover al fijn plamuur![]()
vraag: is staalplamuur moeilijk bewerkbaar? word namenlijk wel behoorlijk hard he staal????????
En staalplamuur moet je echt voor de laatste afwerking gebruiken... niet om een vorm op te bouwen... daar gebruik je polyesterplamuur voor... maar uiteraard zit je blikwerk dusdanig goed in vorm dat dat nauwelijks nodig is...
heb je het over die witte of de blauwe? de witte was netjes en heb ik niet meer en dat stuk in de blauwe moet nog opnieuw is ook niet naar mijn zin....Staalpamuur laat zich moeilijker wegschuren dan gewone plamuur.
Als je het netjes wilt doen dan eerst alles aflassen en zorgen dat de basis pakweg 97% strak is!
Licht laten stralen en vervolgens 2K epoxy eroverheen zetten.
Vervolgens strakmaken met plamuur en spuitplamuur en dan aflakken.
Dan weer 2K blanke lak erover heen.
Maar als ik al die gaten en lasnaden zie![]()
Niet om je te ontmoedigen maar daar gaat wel ff wat tijd in zitten en wellicht is het resultaat verre van wat je zou willen