Achterop je teller (printplaat) zit een draaiweerstandje, is vanaf de spleet tussen tellerbak en toerentellerpaneel bereikbaar geloof ik.
Je moet eerst het deel van het dashboard met de tellers e.d. loshalen.
- schakelaars links van het stuur loswippen, daar zit één schroef achter, bovenaan
- vakje linksonder (tussen zekeringkast en tellerbak zeg maar) eruitwippen, zit ook een schroef (of twee??) achter
- asbak eruit => alfacontrol eruit, zitten ook wat schroeven achter.
- paneeltje met aansteker eruit, zitten (je raad het al) ook wat schroeven achter.
nu draai je alle schroeven eruit en kan je de tellerunit verder losschroeven, totdat je die (heel klein!) draaiweerstand ziet.
Nu wordt het leuk, verdraai het ding een klein betje en ga rijden.............=> weer wat verdraaien, rijden, etc.
Pas als je 100% tevreden bent en zeker weet dat het goed is bouw je de boel wer terug. Je kunt best een tijdje met 'los dashboard' rijden, geeft niks.
Succes!
