Rudolph
Guru
Guru

Re: Diverse topics en postings

vr mar 20, 2009 23:50

Wellicht word ik seniel, wie zal het zeggen? hoe dan ook, ik ben naarstig op zoek naar enkele topics en postings van de laatste paar weken, maar ze lijken spoorloos verdwenen. Alle tips zijn welkom!
Likewise. Want na een tijd van 'stilte' is afgelopen week weer een paar van mijn berichten verwijderd. Uiterst waardevolle berichten waar niets mis mee was. Het lijkt arbitrair. Het hoe of het waarom interesseert me dan ook niet. Was wel fraai geweest, als ik een PB had ontvangen van degene die daarvoor verantwoordelijk is. Maar wie weet, heeft hij/zij het te druk met verwijderen.

Registro storico Alfa Romeo 155 Superturismo
Socio della Scuderia del Portello

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Diverse topics en postings

za mar 21, 2009 00:38

Double accounts I say!
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 92&start=0
....
....Daarnaast zou ik het ook fijn vinden als mensen niet meer anoniem een nick kunnen aanmaken en zeker dat het aantal inschrijvingen beperkt blijft tot één.
...
.. tevens zie je een aantal mensen dubbele nicks hebben en dat werkt verwarrend en geeft onrust. Ik ben daar zelf ook debiet aan (dubbele nick) en zal de naam Yoda niet meer gebruiken.
:roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za mar 21, 2009 01:23

BUTT some say... about Daihatsu...
Wat is dat dan voor een merk? Dit bericht is verwijderd met mijn medeweten door een der moderators. Zoals ik zelf ook al had aangegeven in de startpost van dit onderwerp. Ik heb er geen moeite mee dat ie weg is.... :wink: Dus maak je niet druk, Dré :lol: Zoals ik zelf al had aangegeven is het hier ook een Alfa Romeo forum en geen Daihatsu forum.

Greetz,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

za mar 21, 2009 02:18

Zoals ik zelf al had aangegeven is het hier ook een Alfa Romeo forum en geen Daihatsu forum.
:shock: :shock: :shock: En dat zeg je NU pas? :shock: :shock: :shock:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

za mar 21, 2009 08:20

Double accounts I say!
....
....Daarnaast zou ik het ook fijn vinden als mensen niet meer anoniem een nick kunnen aanmaken en zeker dat het aantal inschrijvingen beperkt blijft tot één.
...
.. tevens zie je een aantal mensen dubbele nicks hebben en dat werkt verwarrend en geeft onrust. Ik ben daar zelf ook debiet aan (dubbele nick) en zal de naam Yoda niet meer gebruiken.
Wie de schoen past, trekke hem aan......
Het gaat niet meer om de nicks, maar om de reacties achter de nicks van de personen met een dubbele persoonlijkheidsstoornis :roll:

Groetjes,
Marc <== geen Nick ;)
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za mar 21, 2009 20:05

Double accounts I say!
....
...
En dan heb je het nog niet over Techno Stig,
gespleten persoonlijkheid ? :wink:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Rudolph
Guru
Guru

Re: Diverse topics en postings

za mar 21, 2009 21:24

Wellicht word ik seniel, wie zal het zeggen? hoe dan ook, ik ben naarstig op zoek naar enkele topics en postings van de laatste paar weken, maar ze lijken spoorloos verdwenen. Alle tips zijn welkom!
Curieus. Oorspronkelijk stond dit topic onder Gezocht en nu onder Het Alfa Romeo Forum Café. Dat is mooi. Want voor Gespot geldt LET OP: Commerciële adverteerders zijn uitgesloten! En aangezien ik handel in topics en postings, kan ik die nu hier aanbieden. Vanzelfsprekend met factuur. Yuri, je hebt PB!

Registro storico Alfa Romeo 155 Superturismo
Socio della Scuderia del Portello

TechnoStig

za mar 21, 2009 21:33

Double accounts I say!
....
...
En dan heb je het nog niet over Techno Stig,
gespleten persoonlijkheid ? :wink:
knabbel en babbel quoten zich suf :blue_lol:

LAMA

:twisted:

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za mar 21, 2009 22:11

knabbel en babbel quoten zich suf :blue_lol:

LAMA

:twisted:
Ciao !
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Diverse topics en postings

za mar 21, 2009 22:33

Gut, is het weer that time of the month?
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Diverse topics en postings

za mar 21, 2009 23:41

Deze draad gaat op slot, want sommige postings zijn helaas alweer "stemmingmakend". We wensen er op te wijzen dat het moderatie-team postings en treads kan verwijderen indien dit nodig wordt geacht om een goede werking van ons forum te waarborgen en dat we niet gebonden zijn dit te communiceren, al doen we dat, in 99% van de gevallen wel, uit beleefdheid. Maar wanneer de forumregels flagrant en vooral BEWUST aan de laars worden gelapt, gaan we er van uit dat de poster in kwestie zelf wel beseft wat er mis was. Het team staat, via PB of andere kanalen, altijd ter beschikking om vragen te beantwoorden. Het is echter ongewenst om iedere beslissing of ingreep van de moderatie publiek aan te vechten of in vraag te stellen. Momenteel is de grens bereikt, en heerst een zero-tolerance voor provocaties allerhande. Er zijn reeds accounts geblokkeerd en er kunnen er nog volgen, indien dit nodig zou zijn.
Laat ons het, vanaf nu, gezellig houden aub.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”