Heeft iemand ervaring of een mening over de Falken ZIEX ZE-912 of de Kumho ECSTA SPT KU31 in de maat 205/45/16?
Ook tips over andere merken hoor ik graag.
Ik ben op zoek naar banden (joh...), heb ervaring met de PZero en zoek iets slijtvasters.
Tyfoon niet? Tyfoon is van Michelin. De consumentenbond:" De Consumentenbond testte het populaire merk Tyfoon type Connexion in de maat 165/70R14. Tyfoon komt als “Beste Koop” uit de bus. Hiermee laat Tyfoon vele gerenomeerde merken achter zich. De kwaliteit van deze goedkopere band is namelijk net zo goed, zo niet beter, als van dure banden.Alle B merken (Nangkang, Yokohama, Tyfoon etc) komen er bij mij echt niet onder, onderschat niet het belang van banden!!
Hoe zijn die in de regen??Nankang is volgens mij een waardig alternatief voor andere duurdere bandenmerken.Ik rijdt nu ongeveer een jaar met 4 nieuwe Nankang NS2.Ik vindt het wel een prettige band met goede eigenschappen.
Ook in de regen vind ik het een goede band.Zelfs met veel water op de weg nog een goede grip.Bij liggen ze onder een 155.Ik weet niet wat ze onder een ander type Alfa doen maar onder de 155 vind ik ze goed.
Wij hebben op de vooras Tyfoon Connexxion 185/60R14 zittenTyfoon niet? Tyfoon is van Michelin. De consumentenbond:" De Consumentenbond testte het populaire merk Tyfoon type Connexion in de maat 165/70R14. Tyfoon komt als “Beste Koop” uit de bus. Hiermee laat Tyfoon vele gerenomeerde merken achter zich. De kwaliteit van deze goedkopere band is namelijk net zo goed, zo niet beter, als van dure banden.Alle B merken (Nangkang, Yokohama, Tyfoon etc) komen er bij mij echt niet onder, onderschat niet het belang van banden!!
Tyfoon wordt ontwikkeld en geproduceerd door Europa's grootste bandenfabrikant met de meest moderne bandentechnologien.
De Pirelli Drago is een heel andere band.... maar ik begrijp dat de consumentenbond in jouw ogen ongelijk heeft? Dat kan, meningen verschillen.Achter Pirelli P5000 Drago: goede waterafvoer en geen problemen. Ze beginnen nu wel wat uit te drogen maar ze zitten er al 8,5 (!) jaar onder. [/b]