Meestal gebeurd dit toch echt alleen als er ergens een kortsluiting gemaakt wordt, of dat er ergens anders een ontstekingsbron aanwezig is...
spontaneous car combustion... whhaha.
ik geef alleen een suggestie die ik gelijk ook 100% omdraai..Ondanks dat het een vreemd verhaal is, zijn de opmerkingen hier wel op het randje.
Een auto die als winkeldochter haar leven slijt, en daarbij het leven laat, zonde.
Wie A zegt moet Brandweer zeggen.Da's GEEN reclame voor de Garage wiens naam begint met een A....
Als het idd DIE alfa was is het wel zonde. Zelden zo'n fraai, strak aparaat gezien. Prijs was weliswaar (veel) te hoog, maar het was echt een plaatje...Zonde? Laat me niet lachen. Die auto stond al sinds mensenheugnis voor een onmogelijke vraagprijs te koop en in die prijs zat geen enkele beweging. De auto was een metaalgeworden ontkenning van de wetten van vraag en aanbod. NIEMAND zou die auto gaan kopen en dientengevolge zou hij ook NOOIT meer gaan rijden. En als een auto niet rijdt heeft hij geen nut, en dus is het verloren gaan ervan niet zonde.
Wat zou er nu met de auto gaan gebeuren, vraag ik me af. En kent dit voorval straks wel verliezers?