za mar 14, 2009 17:01
Jongens, leuk die reacties...
Wat betreft de reacties en vragen:
Ik vond de milano's ook dik staan, maar moest hiervoor meerprijs betalen en verchroomd ging met net te ver. Ben wel op zoek naar andere dikke velgen. Anyone? Antraciet 17" of 16"?
De milano's zijn daar bij de garage eraf gehaald en de zwitserse ronals ( die had ik niet in m'n rugzak) erop gezet. Verder heb ik alles meegekregen: oranje strip + lichten, speedlines, 2 extra nieuwe ronals, rode achterlichten, 3 voorgrillen, originele uitlaat...
Oud type grill voor icm nieuwe achterlichten en rode strip vind ik wel mooie combi, vandaar de wisseling op de foto's.
We hebben bij zwitsers rdwloket internationaal kenteken geregeld en die erop gezet. Bij de douane moet je dan 19% btw aftikken over aanschafwaarde en nog eens 10% over de aanschafwaarde + btw als eur1 belasting ( invoerheffing)
Die laatste heb ik omzeilt door de vorige eigenaar het EUR1 document te laten invullen. Dit gaf wel irritatie bij de douane, maar kreeg toch een stempel.
Dus mocht 1 van jullie een zwitserse auto willen kopen moet je daar wel rekening mee houden. De zwarte 75 met 133dkm die voor 7200 te koop staat in CH heb je dan officieel voor ruim 9000 hier ex brandstof overnachting en tijdelijke kentekenplaten ( 180 euri).
Elmer
Alfetta 1800 '73 prugna
TS racer nero ( alfa 'amsterdam' nord)
Gtv6 '87 grand prix
Ex:
Alfetta TS ( still stephen)
75 6v America pari nuova
Guilletta 2.1 savali (nu serge, gesloopt)
75 v6 QV zilvergrijs 55dkm
Gtv6 '86 rosso