ik heb nu al 2,5 jaar een Giulia, een ex squadratje en het eerste jaar heb ik er lekker mee rond gereden.
Daarna is hij in de schuur beland met grote, hele grote plannen alleen het komt er maar niet van!
Je kent het wel, je koopt een huis, je gaat wat verbouwen en dan ineens ben je een jaar verder en staat de Giulia nog steeds op hetzelfde plekje.
Nu zit ik al tijden te twijfelen tussen verkopen, opknappen + APK en verkopen/zelf houden of helemaal uit elkaar trekken en helemaal naar mijn zin maken en lekker zelf houden.
Laatste optie wordt lastig, de geldboom die vroeger toen ik nog thuis woonde lekker door groeide bestaat niet meer, andere hobby's erbij gekregen zoals motorrijden en wil ook nog wel het een en ander kopen voor mijn huisje....
Dus optie 1 en 2 heb ik nog over, waarbij optie 2 nog de keus is om hem dan zelf te houden of te verkopen.....
voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
Ex squadra biancatje, mist wel wat squadra dingen echter met een setje 45mm en een top van op de tomtom van 219 gaat hij nog steeds lekker vooruit, wel roest bij achterschermen, deuren, motorkap, achterklep en dak, bodem hart, heb er ook los een sper asje bij gevonden...
Ziet er stoer uit, lekker laag, LMV en een heerlijke brul.. Heb een garage waar hij verwarmt en droog staat, maar kan de ruimte ook goed gebruiken voor mijn motor wat makkelijker neer te zetten.....
Wat zouden jullie doen?
(zet de Giulia dus niet in te koop, omdat ik er zelf nog niet uit ben)