Bezienswaardigheden (David, Vecchio etc...)
Restaurants
Miniatuurwinkels

Alles is welkom..ik ga 5 dagen, dus denk ik wel dat ik genoeg tijd heb om wat te bekijken.
Ganz genau !En verder Firenze vooral wandelend verkennen.
In dat geval onderweg even een uurtje vrijmaken voor Monteriggioni!En als je nog niet eerder in Siena bent geweest, zou je daar een dagje aan kunnen spenderen. Is een leuke rit (niet de autostrada nemen maar de oude weg) en een erg mooi plaatsje met een prachtig plein.
En Poggibonsi! Kom je dan ook langs!In dat geval onderweg even een uurtje vrijmaken voor Monteriggioni!En als je nog niet eerder in Siena bent geweest, zou je daar een dagje aan kunnen spenderen. Is een leuke rit (niet de autostrada nemen maar de oude weg) en een erg mooi plaatsje met een prachtig plein.
Ok, maar dan wordt het wel doorrijden! Ik bedoel nl. de SR222/SS222 nemen naar het zuiden, niet de SR2! Wegaanduidingen willen overigens vaak verwarrend zijn, ik meen dat de SR222 ook nog wel als SS2 is aangeduid hier en daar.En Poggibonsi! Kom je dan ook langs!In dat geval onderweg even een uurtje vrijmaken voor Monteriggioni!En als je nog niet eerder in Siena bent geweest, zou je daar een dagje aan kunnen spenderen. Is een leuke rit (niet de autostrada nemen maar de oude weg) en een erg mooi plaatsje met een prachtig plein.
In Monteriggioni, kies het kleine, sobere, winkeltje/bar op de korte kant van het plein voor je fantastische cappucino !!!In dat geval onderweg even een uurtje vrijmaken voor Monteriggioni!En als je nog niet eerder in Siena bent geweest, zou je daar een dagje aan kunnen spenderen. Is een leuke rit (niet de autostrada nemen maar de oude weg) en een erg mooi plaatsje met een prachtig plein.