ma mar 09, 2009 08:53
2de hands kat (zou moeten kijken of ik die nog heb) leegkloppen + 2de hands middendemper kopen (en daar ipv de demper 2 pijpen lassen)
dit laatste is veel goedkoper dan de CSC en je hebt hetzelfde resultaat! Je hebt meer geluid en meer bodemspeling.
Ook wel opletten hoe je de uitlaatklemmen monteerd (moeren naar boven), alleen kan dit niet met te grote uitlaatklemmen of als je de uitlaat te hoog hangt!
resultaat incl supersprint magum einddemper is een heerlijk geluid en niet storend op de snelweg, bij een 75 hangt de einddemper toch een behoorlijk eind weg van de passagiers, mede door het schot tussen kattebak en passagiers wordt je niet gek van het uitlaat geluid... Als je erachter rijdt is het wel een waanzinnig geluid! (ik geloof dat de magnum wel een zwaardere brom is ivm Remus)
apk een probleem, daarom je eigen kat behouden en deze terug schroeven voor de apk, zelf met kat haalde mijn 75 het niet, maar met wat rommelen met de LMM kwam dat ook wel goed
katloze voorpijp zou ik niet doen, kat moet visueel aanwezig zijn voor APK en bij grote controles... (als je een kat leeg schopt zien ze hem wel zitten

) Toevallig ben ik afgelopen week door zo'n grote controle gekomen waar ze dus ook ineens onder je auto hangen en zo....
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S